جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هشدار در خصوص تبليغات اينترنتي
-(29 Body) 
هشدار در خصوص تبليغات اينترنتي
Visitor 9474
Category: کامپيوتر
سازمان تحقيقاتي IDC نسبت به افزايش بيش از حد تبليغات اينترتني، كم رنگ تر شدن ساير تبليغات و ثروتمند شدن بيش از حد بعضي از كشورها از اين طريق تا سال 2012 هشدار داد.
تا سال 2012 سرمايه گذاري 25 ميليارد دلاري كنوني آمريكا در حوزه تبليغات اينترنتي به بيش از 51 ميليارد دلار خواهد رسيد و بي رقيب ترين كشور در اين حوزه خواهد بود.
اين سازمان تحقيقاتي اعلام كرد كه اينترنت از ميان 5 رسانه مهم مورد هدف تبليغات به دو رسانه اول رسيده است و در جرگه تلويزيون هاي كابلي و روزنامه ها قرار گرفته است و تعداد مخاطبان زياد اهميت استفاده از آن به عنوان رسانه اي براي تبليغات را بيشتر كرده است.
سازمان IDC همچنين اعلام كرده است كه سرمايه گذاري بر روي تبليغات ويدئو هاي آنلاين از 500 ميليون دلار در سال 2007 به نزديك 4 ميليارد دلار در سال 2012 خواهد رسيد.
اين سازمان اعلام كرده است كه هنوز هم تبليغات آنلاين بر روي موتورهاي جستجو حرف اول را در تبليغات اينترنتي مي زند كه با پوشش 70 درصدي اين حوزه در دست گوگل قرار دارد، اكنون در ايالات متحده تبليغات موتورهاي جستجو 41 درصد درآمد 21 ميليارد دلاري تبليغات آنلاين را به خود اختصاص مي دهند. IDC هشدار داده است كه مهم ترين رقابت سايت ها و موتورهاي اينترنتي در سال 2012 بر روي تبليغات اينترنتي باشد كما اينكه اين جنجال ها از سال 2008 و از داستان خريد ياهو توسط مايكروسافت آغاز شده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image