چگونه سلامت تجارت خود را تضمين کنيم؟
-(3 Body)
|
چگونه سلامت تجارت خود را تضمين کنيم؟
Visitor
307
Category:
دنياي فن آوري
آيا ميتوانيد تصور کنيد که در سن 90 سالگي همراه نوههاي خود به کوهنوردي برويد و قدرت بدني شما از افراد 20 ساله بيشتر باشد؟ و بتوانيد از اين راه ميليونها دلار درآمد کسب کنيد؟ يکي از قهرمانان زيبايي اندام، جک لالن Jack LaLanne به تازگي به سن نود سالگي رسيده است. او حتي در اين سن آمادگي جسمي کاملي دارد و هنوز هم در حال کسب درآمد از همين راه است. چگونه ممکن است؟ همه ما مي دانيم که استفاده از ميوه ها و سبزيجات، نرمشهاي مرتب، نکشيدن سيگار و برنامه خواب مناسب باعث سلامتي خواهد شد. جک لالن مواردي را به اين ليست افزوده است. مانند داشتن هدف، زدن وزنه دو بار در هفته، اجتناب از خوردن مواد غذايي مضر بين وعده هاي غذايي و فعال نگهداشتن مغز. بديهي است که ما مي توانيم غذاي مقوي بخوريم اما نرمش کافي نکنيم. اما علت موفقيت جک لالن تا سن نود سالگي اين است که تمام اين شرايط را به طور دائمي براي بدن خود فراهم کرده است. تجارت شما نيز براي حفظ سلامت خود به برنامه دقيق و فشرده اي نيازمند است. براي جذب مشتريان جديد يا حفظ مشتريان فعلي بايد: - اهداف خود را معين کنيد. - نيازهاي مشتريان را بشناسيد. - با تمام توان، توجه آن ها را به خود جلب کنيد. - آنها را ترغيب( يا حتي وادار) کنيد تا با شما تماس بگيرند. - تبليغات وسيعي انجام دهيد. - اعتماد مشتريان را جلب کنيد. - راه حلهاي مناسبي براي حل مشکلات آنان ارائه دهيد. - وضعيت مشتريان خود را دائما" بررسي کنيد. - ارزش هاي خود را به روشني بيان کنيد. - واز همه مهمتر با مشتريان خود هميشه در تماس باشيد. اين روش ها ده پله از پلکان موفقيت براي تجارت شما محسوب مي شود که بايد به ترتيب خاصي، دائما انجام گيرند. يکي از رايج ترين اشتباهات، تمرکز روي يک يا دو نکته از روشهاي بالا و انتظار نتيجه مطلوب مي باشد. براي مثال همه ما اشخاصي را مشاهده کرده ايم که تبليغات فراواني انجام مي دهند اما نتيجه خوبي نمي گيرند. علت آن است که در اکثر تبليغات روي توانايي هاي سرويس دهنده تأکيد مي شود و نه نيازهاي مشتري. سايت هايي وجود دارند که با استفاده از قدرت موتورهاي جستجو، لينک ها و... بازديدکنندگان زيادي را به خود جذب مي کنند، اما کمتر از 1000/1 مراجعين با آنها تماس مي گيرند. اين سايت ها توان تبديل بازديدکننده به مشتري را ندارند. براي جذب جريان دائمي مشتريان به سمت خود از روش هاي زير براي حفظ سلامت تجارت خود استفاده کنيد: 1- مشخص کردن اهداف اهداف تجارت خود را مرتبا مرور کنيد. ميزان مفيد بودن هر يک از آن ها را بررسي کنيد و روش هاي مناسب براي جذب و حفظ مشتري را تشخيص دهيد. 2- تمرکز روي نيازهاي مشتري تبليغات، سخنراني ها و برنامه کاري خود را بر اساس نيازهاي مشتري تنظيم کنيد. 3- جلب توجه براي اينکه افراد با شما تماس بگيرند، ابتدا بايد شما را بشناسند و از بين ديگر سرويس دهنده ها انتخاب کنند. 4- وادار کردن مشتري به خريد براي گرفتن اطلاعات تماس مشتريان و فروش کالاها و خدمات به آنها بايد به نوعي آنان را مجبور به تصميمگيري کرد. از ليست کالاها و خدمات و پيشنهادات خاص استفاده کنيد و مشتري را وادار کنيد که با شما تماس بگيرد يا به شما مراجعه کند. 5- تبليغات وسيع هر چه تبليغات موثر بيشتري داشته باشيد افراد بيشتري به شما مراجعه خواهند کرد.از روشهاي تبليغاتي متنوع و هدفمندي استفاده کنيد. 6- جلب اعتماد قبل از فروش لازم است خود را به روشني به مشتري معرفي کنيد و اعتماد او را به خود جلب کنيد. 7- پي گيري کار مشتريان به محض اين که مشتري با شما ارتباط برقرار کرد، نامه اي در پاسخ براي او ارسال کنيد و در 24 ساعت آينده حتما با او تماس تلفني داشته باشيد. قبل از اين که مشتري سرد شود، فروش خود را تضمين کنيد. 8- ارائه راه حلهاي مناسب مطمئن شويد که راه حل هاي شما مشکلات مشتريان را رفع خواهد کرد. 9- بيان ارزش ها پيش از خريد، مشتري بايد به منافع و مزاياي سرويس هاي شما پي ببرد. 10- تماس با مشتري همواره ارتباط خود را با مشتريان حفظ کنيد. اجازه ندهيد که مشتري در روزي که قصد خريد دارد، شما را فراموش کند. اگر ساعات نرمش روزانه خود را افزايش دهيد و رژيم غذايي مناسبي را رعايت کنيد در عرض چند هفته تغييراتي را در خود احساس خواهيد کرد و سالم تر و قوي تر خواهيد شد. در دنياي تجارت نيز همين امر صادق است. اگر چندين هفته روي راه کار هاي گفته شده کار کنيد، نتيجه خوبي خواهيد گرفت و شاهد تماس هاي بيشتري از جانب مشتريان و افزايش در آمد خواهيد بود. همه ما بايد در زندگي خود از روش جک لالن به بهترين نحو استفاده کنيم. براي اين کار فقط به مديريت مناسب و دانش کافي احتياج است. به اين ترتيب سلامت تجارت خود را تضمين خواهيد کرد. منبع: emarketingway
|
|
|