جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
آن هايي که اعتراف کردند من پولدارم!
-(0 Body) 
آن هايي که اعتراف کردند من پولدارم!
Visitor 2033
Category: دنياي فن آوري
با پولي که در چند سال اخير وارد فوتبال ايران شده، فوتبالي ها با دريافت دستمزدهاي بالا و قابل ملاحظه، سر و ساماني به زندگي خود داده اند و حالا اغلب جزو قشر پر درآمد جامعه به حساب مي آيند. در ميان همين فوتبالي ها عده اي دست به جيب شده اند و با خرج کردن پول هايشان ظاهر و شيوه زندگي خود را هم تغيير داده اند. برخي از اين افراد ابايي از اين موضوع نداشته اند و حتي در بعضي از موارد به پولداري خود اعتراف و افتخار کرده اند و سعي در پنهان کردن پولداري خود نداشته اند. برخلاف اين افراد عده اي هم که خودشان در همين فوتبال فعاليت مي کنند عليه پولداري و مخصوصاً تجمل موضع گرفته اند و با همين طرز فکر به بعضي از پولدارهاي اين فوتبال حسابي گير داده اند. بي شک بررسي اتفاقاتي از اين دست که در فوتبال ما کم هم نيست خالي از لطف نخواهد بود.

ژنرال خلبان
 

بعد از گيري که مايلي کهن به خانه بالاي شهر و ماشين مدل بالاي قلعه نويي داد، اين مربي روي خط برنامه 90 آمد و جواب مربي سايپا را داد. قلعه نويي که آن زمان با عادل فردوسي پور و برنامه 90 رابطه خيلي خوبي داشت به پولدار بودنش اعتراف کرد و از خريد هواپيماي خصوصي براي خودش سخن گفت. قلعه نويي در دفاع از پولدار بودنش صحبت هاي جالبي را مطرح کرد: «من افتخار مي کنم که بچه نازي آباد، ايستگاه بانک، ميدان انصاري، پلاک 126 هستم و هيچ وقت اصليتم را فراموش نمي کنم. شايد از ديد عزيزان تميز بودن و شيک بودن ايراد دارد ولي من اگر پول داشته باشم هواپيماي شخصي هم مي خرم. من تميزي و شيک بودن را دوست دارم و هيچ ايرادي نمي بينم در بالاي شهر زندگي کنم و بهترين ماشين را سوار شوم من پول دارم و هر جا که دلم بخواهد زندگي مي کنم.» قلعه نويي در شوخي هايش با فردوسي پور هم ادعا کرد شايد به همين زودي يک هواپيماي شخصي به صورت ليزينگي بخرد و سوارش شود!

800 ميليون پولي نيست
 

با اخباري که در چند سال اخير در رسانه هاي مختلف منتشر شده، وضعيت مالي خوب علي دايي بر هيچکس پوشيده نيست! اما شهريار چندي پيش به شکلي به اين موضوع اعتراف کرد. علي دايي که براي دفاع از قراردادش به برنامه 90 آمده بود مدعي شد 800 ميليون تومان در حرفه مربيگري پولي نيست که او گرفته است. سرمربي پرسپوليس در بخشي ديگر از صحبت هايش عنوان کرد اگر طلب حدود 450 ميليوني اش را از فدراسيون بگيرد آن را وارد زندگي اش نمي کند و مقابل ساختمان فدراسيون يک يتيم خانه مي سازد. شايد بتوان اين صحبت هاي شهريار را اعترافي به پولدار بودنش به حساب آورد که در نوع خود بي سابقه بوده است.

ذخيره براي 20 سال
 

در ليگ هشتم آمدن مارکو و دي کارمودي پرنده فروش به پرسپوليس دردسرهاي فراواني براي افشين قطبي به وجود آورد و انتقادهاي فراواني را عليه او به همراه داشت. در اين ميان بود که به سرمربي فعلي تيم ملي اتهام دلالي زده شد و نوبت به دفاع قطبي از خودش رسيد. قطبي با دفاعي که از خودش کرد پولداري اش را به رخ کشيد و اعتراف به پولداري کرد. سرمربي وقت پرسپوليس در جواب خبرنگاراني که به او اتهام دلالي زده بودند، جواب بسيار جالبي داد و گفت: «من آن قدر پول دارم که هيچ احتياجي به کار کردن ندارم. من تا 20 سال ديگر هم از لحاظ مالي تأمين هستم و احتياجي به دلالي ندارم.»

وارد شدن به عرصه مطبوعات
 

همين چند هفته پيش بود که تيتر يک يکي از روزنامه هاي ورزشي يدا...اکبري را حسابي عصباني کرد. يدا...اکبري که اعتقاد داشت با آبرويش بازي شده صحبت هايي را در خصوص آن روزنامه ورزشي مطرح کرد و در اين ميان پولدار بودنش را به رخ کشيد. بازيکن سابق استقلال که حالا از فوتبال خداحافظي کرده، مدعي شد به دليل اين که با آبرويش بازي شده قصد دارد امتياز آن روزنامه را بخرد و با اخراج تمام نيروهايش، افرادي سالم و شايسته را جايگزين آن ها کند. اين صحبت هاي اکبري نشان مي دهد او از لحاظ مالي وضعيت خوبي دارد چرا که کسي به همين راحتي نمي تواند امتياز يک روزنامه را بخرد و تمام نيروهايش را هم اخراج کند.
منبع:تماشاگر شماره 025
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image