جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
از شغلتان لذت ببريد
-(5 Body) 
از شغلتان لذت ببريد
Visitor 2964
Category: دنياي فن آوري
براي دست يافتن به پول فراوان، نخست بايد به کاري بپردازيد که از آن لذت مي بريد. دليل اين امر بسيار ساده است. اگر به کاري مشغوليد که از آن بيزاريد، به يقين کارتان از کيفيت خوبي برخوردار نخواهد بود. اگر دل در گرو کار خويش نداشته باشيد و انرژي و نيروي تحرک شما، به رکود کشيده شود و در کارتان شور و حرارت نباشد، کيفيت کارتان به شدت پايين مي آيد. تجربه ثابت کرده است که اگر کسي از کارش راضي نباشد، نميتواند رضايت مدير، شريک يا مشتريان خود را جلب کند. چنين کسي اگر حقوق بگير باشد، احتمال بسيار اندکي مي توان داد که به مقام بالاتري ارتقاء يابد يا افزايش حقوق قابل ملاحظه اي دريافت کند. اگر پيشه ور باشد، احتمال بسيار کمي وجود دارد که کسب و کار پررونقي داشته باشد. به هر حال درآمد هر کس نمايان گر علاقه ي او نسبت به کار خويش است. از سوي ديگر درآمد با دستمزد کم از کيفيت کار مي کاهد و اين سير قهقرايي به همين ترتيب ادامه پيدا مي کند.
وقتي مي گوييم که شما بايد شيفته کار خود باشيد، بدان مفهوم نيست که شغل دلخواهتان بدون مشکل و ناکامي خواهد بود. انتظار نداشته باشيد که چون به کار خود عشق مي ورزيد، به بهشت موعود خواهد رسيد. ارتباط بين انسان و کار دلخواهش را مي توان به عاشقي تشبيه کرد که به وصال معشوق رسيده است. طبيعي است که در چنين شرايطي، هرکس مي تواند از تمام موانعي که در راهش مي بيند، به سهولت بگذرد. چهره هاي موفق در هر زمينه نيز با اينکه به کارشان عشق مي ورزيدند، گاهي با تندباد هاي وحشتناک ياس، دل زدگي، فشار و ترديد روبرو شده اند. اگر ميخواهيد از ميزان علاقه ي خود به کارتان آگاه شويد، پاسخ صادقانه و صريحي به اين سوال بدهيد:

اگر يک ميليارد تومان برنده شويد آيا باز هم کار خود را ادامه مي دهيد؟

افرادي که در انتظار بازنشستگي روزشماري مي کنند، در حقيقت از زندگي عقب نشيني کرده اند و ماهيت خود را باخته اند. آنان انسان هاي نيمه مرده اي هستند که تنها حضور فيزيکي دارند. اگر مي خواهيد عمري طولاني و شادمان داشته باشيد، به کاري دست بزنيد که به راستي از آن لذت مي بريد. فشار هاي رواني و ناکامي ها موجب کهولت زودرس مي شود. براي اينکه از درون جوان بمانيد، بايد خواسته هاي قلبي خود را محترم بشماريد و به کاري بپردازيد که دلباخته و مجذوبش باشيد.
تنها زماني مي توانيد در کار خود موفق باشويد که باور کنيد کاري که انجام مي دهيد، کالمترين کار دنياست، پس در قلب خودتان جايي براي کارتان بگشاييد و عشق و علاقه ي خود را در کارتان متمرکز کنيد.
به هر کاري که دلتان بخواهد، مي توانيد دست بزنيد، مشروط به اين که تصميم بگيريد و نيروي مورد نياز آن کار را از خود مايه بگذاريد.
همواره شغل دلخواهتان در انتظار شماست. اين شماييد که نبايد او را در انتظار بگذاريد. باورش کنيد و به سويش بشتابيد.

کسي مجبور نيست که به خاطر معيشت، به کاري خلاف ميل خود دست بزند.

تنها راه دست يابي به ثروت، دست زدن به کاري است که از آن واقعا لذت مي بريد.
شغل دلخواه خود را بدون توجه به موانع دنبال کنيد. فراموش نکنيد که تنها شما مي توانيد سرنوشت خود را تعيين کنيد.
اگر در درون خويش به دنبال آنچه مانع موفقيت شماست، بگرديد در خواهيد يافت که بزرگترين مانع شما براي دست زدن به کار دلخواهتان آن است که باور کرده ايد آنچه براي ديگران معقول است براي شما موجه و معقول نيست.
خطر کنيد و دست اهريمن ترس را از قلب خود و ذهن خود دور کنيد تا موفق شويد.
منبع:bazar.persiangig.com
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image