جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
به کوري چشم حسودان
-(4 Body) 
به کوري چشم حسودان
Visitor 2832
Category: دنياي فن آوري
براي دستيابي به موفقيت محيط اطراف خود را به خدمت بگيريد .
هر فرد در محيطي قرار دارد که اگر بتواند بر محيط و عوامل محيطي آن تسلط پيدا کند و در جهت منافع خود از آنها استفاده نمايد، حتماً به موفقيت دست خواهد يافت. براي خدمت گرفتن محيط اطراف خود اقدامات زير را انجام دهيد :
1- نسبت به محيط خود هوشيار باشيد. هر اتقاقي که در محيط اطرافيان مي‌افتد ببينيد و آن را در جهت رسيدن به موفقيت بکار بنديد .
2- محيط خود را به گونه‌اي تحت اختيار درآوريد که در جهت منافعتان کار کند نه به ضررتان، سعي کنيد محيط اطرافتان را در جهت منافع خودتان تغيير دهيد .
3- اجازه ندهيد مردم کوچک انديش شما را عقب نگه دارند. مردم حسود دوست دارند زمين خوردن شما را ببينند، آنها را از اين لذت محروم کنيد. همواره در نظر داشته باشيد که معاشرت با مردم کوچک انديش شما را نيز کوچک‌انديش خواهد کرد، پس، از معاشرت با آنها خودداري کنيد و به عقايد و نظرات آنها کوچک‌ترين اهميتي ندهيد .
«اگر تا بحال مورد حسادت واقع نشده‌ايد، به اين دليل است که تا بحال به کار بزرگي دست نزده‌ايد .»
4- به خودتان استراحت روحي فراوان بدهيد. با گروه‌هاي جديد رفت و آمد کنيد؛ و دقت داشته باشيد که افراد، شما را در رسيدن به اهدافتان کمک و ياري کنند، نه اينکه مانع شما شوند .
5- از مردم موفق راهنمايي بخواهيد. آينده ي شما مهم است. پس با اين کار مي‌توانيد براي آينده ي خود برنامه‌ريزي کنيد تجارب آنها را به کار ببنديد تا به موفقيت‌هاي مثبتي که آنها رسيده‌اند برسيد .
6- سموم فکري را از محيط خود به دور افکنيد. از غيبت دوري کنيد، راجع به مردم حرف نزنيد و در موضع مثبت قرار بگيريد .
7- در هر کاري که انجام مي‌دهيد درجه يک و بهترين باشيد. نگذاريد ديگران از شما پيشي بگيرند و شما عقب بمانيد. هميشه سعي کنيد نفر اول باشيد .
منبع: کتاب تکنولوژي و مهندسي فکر
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image