جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
بيا عاشقي را رعايت كنيم
-(11 Body) 
بيا عاشقي را رعايت كنيم
Visitor 2912
Category: دنياي فن آوري
يك روز به خانمي كه هميشه با همسرش پرخاشگري مي‌كرد و فرزندانش را كتك مي‌زد گفتم شما هيچ‌وقت عاشق خانواده‌ات نبوده‌اي؟
اولين نگاه، اولين‌بار كه فرزندت را در آغوش گرفتي، اولين بار كه به خانه خودتان پا گذاشتي؟ هميشه همين روابط را داشته‌ايد؟خنديد و گفت ما به عشق و عاشقي عادت نداريم. بعد به فرزندش اشاره كرد و گفت بدم مي‌آيد كه او را با كلمات عاشقانه صدا بزنم.
همه خانواده‌ها تا اين حد با عشق ورزيدن غريبه نيستند اما خيلي از خانواده‌ها كه سال‌ها پيش پيوند زناشويي بسته‌اند فكر مي‌كنند در اين زندگي مشترك صرفا دارند انجام وظيفه مي‌كنند و هيچ عشقي در كار نيست. آنها از عشق ورزيدن به‌خصوص در مقابل يكديگر خجالت مي‌كشند.
حتي اگر شما از آن دسته خانواده‌ها هستيد به‌راحتي مي‌توانيد به عشق ورزيدن عادت كنيد و آن را مثل يك روش هميشگي مثلا مثل غذا خوردن در زندگي خود هميشگي كنيد.
عشق راهي براي ابراز احساسات است... اما براي ابراز عشقتان نبايد حتما منتظر مناسبات و فرصت‌هاي خاص باشيد. با به كار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقيتان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزو زوج‌هاي خوشبخت به حساب بياييد.
مثلا حداقل روزي يك بار به همسرتان بگوييد «دوستت دارم.» مطمئن باشيد كه همسرتان به شنيدن اين كلمات نياز دارد. اگر خجالت مي‌كشيد مي‌توانيد اين كار را يواشكي انجام بدهيد.
سعي كنيد سلام و خداحافظي گرمي داشته باشيد. فكر كنيد كه هر ملاقات مي‌تواند آخرين ملاقات و هر سلام آخرين سلام باشد. آن‌قدر وقت عشق ورزيدن را غنيمت بدانيد كه هرگز حسرت از دست رفتن لحظه‌ها را نخوريد.
اگر شما از آن دسته زوج‌هاي عاشق هستيد يادتان باشد كه هميشه بايد عاشق و معشوق باقي بمانيد. پس وقتي براي شام بيرون مي‌رويد، در را براي خانمتان باز كنيد، صندلي را براي وي بيرون بكشيد و موقع قدم زدن دست‌هاي همديگر را بگيريد. اصولي را كه در دوران نامزدي رعايت مي‌كرديد به صورت عادت درآوريد.
مسائل پيش پا افتاده را جدي نگيريد. مي‌توانيد اجازه دهيد كه عادات بد همسرتان اعصابتان را به هم بريزد و اذيت‌تان كند. مي‌توانيد هم اين عادات را بپذيريد و براي بهبود وضعيت تلاش كنيد. آيا همسرتان عادت دارد در خمير دندان را موقع مسواك زدن باز بگذارد؟ خمير دندانتان را جدا كنيد. آيا شوهرتان عادت دارد لباس‌هايش را در همه جاي خانه پخش كند؟ توجه نكنيد، يا اگر هم خيلي اذيتتان مي‌كند آنها را جمع كنيد و هميشه به خاطر داشته باشيد كه در قبال اين گذشت شما، همسرتان هم كارهاي فوق‌العاده‌اي برايتان خواهد كرد.
به جنبه مثبت قضيه فكر كنيد. به جاي اين كه در مورد راه‌هايي كه همسرتان موجب ياس و ناراحتي شما مي‌شود فكر كنيد، در مورد همه چيزهاي مثبتي درمورد او فكر كنيد كه هميشه نظرتان را جلب مي‌كرده است.
وقتي عصباني مي‌شويد، كمي صبر كنيد. وقتي هر دوي شما عصباني هستيد، اصلا با هم صحبت نكنيد. چند دقيقه صبر كنيد، بيرون رفته و كمي قدم بزنيد، يا روي تخت دراز بكشيد. براي مدتي از همديگر دور شويد. يك مكث كوتاه به هر دوي شما اين امكان را مي‌دهد كه به جاي ناراحت كردن و رنجاندن همديگر، عاقلانه در مورد چيزي كه موجب ناراحتي‌تان شده است با يكديگر صحبت كنيد.هيچ‌وقت از اسرار و ضعف‌هاي همسرتان بر عليه او استفاده نكنيد. آنچه كه به نظر غير مهم، جزئي و پيش پا افتاده مي‌آيد ممكن است در نظر همسرتان بسيار جدي و پراهميت باشد. بايد تشخيص دهيد كه چه چيز براي همسرتان مهم است و به هيچ عنوان در مورد آن با دوستانتان، مادرتان، خانواده همسرتان و يا هيچ‌كس ديگر صحبت نكنيد. همچنين سعي نكنيد موقع دعوا آن مسائل را به رخ او بكشيد. يك رابطه عاشقانه رابطه‌اي است كه طرفين بتوانند به همديگر اعتماد كنند و رازهاي درونيشان را براي هم مطرح كنند.
اول به همسرتان فكر كنيد. اگر هر دوي شما اين كار را انجام دهيد، مطمئن باشيد رابطه‌اي بسيار لذت بخش در انتظارتان خواهد بود. تا مي‌توانيد در جواب درخواست‌هاي همسرتان پاسخ مثبت بدهيد و تلاش كنيد كه زندگي را براي او راحت‌تر كنيد و مطمئن باشيد او نيز همين كار را براي شما خواهد كرد.
به همسرتان احترام بگذاريد. به هيچ عنوان در مورد همسرتان پيش كسي بدگويي نكنيد. وقتي در مورد او صحبت مي‌كنيد، بگذاريد عشق و احترام شما براي همه آشكار شود.
هر روز زماني را به با هم بودن اختصاص دهيد. ببينيد چه كاري براي هر دوي شما بهتر است... با هم غذا بخوريد، فيلم تماشا كنيد، با هم براي قدم زدن بيرون برويد و كارهايي از اين قبيل. حتي مي‌توانيد كارها را با هم مخلوط كرده و برنامه‌تان را متنوع كنيد. اگر يكي از شما در مسافرت به سر مي‌برد، شب‌ها به همسرتان زنگ بزنيد و صدايش را بشنويد. فقط مهم اين است كه زماني را كنار هم بگذرانيد.يادتان باشد... هر چه بيشتر براي رابطه‌تان وقت بگذاريد، بيشتر عايدتان مي‌شود. بگذاريد عشق و عاشقي بخشي از زندگي روزانه شما را از آن خود كند.
http://www.jamejamonline.ir
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image