جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ميلياردرهاي بالقوه!
-(3 Body) 
ميلياردرهاي بالقوه!
Visitor 2693
Category: دنياي فن آوري

رونمايي از ستاره هاي فردا
 

وقتي تيمي مانند بارسلونا نتايج درخشاني را به دست مي آورد. حتماً يک جاي کار عيب ندارد! يعني اين که همه چيز منظم و طبق برنامه پيش مي رود. خيلي از تيم هاي بزرگ دنيا سعي مي کنند از محصولات خود براي رسيدن به اهداف شان استفاده کنند. اين محصولات يا توليد تيم هاي پايه هستند يا تيم هاي B. البته استفاده از دسترنج ديگران هم روشي است که خيلي ها از آن خوش شان مي آيد و برنامه هاي بسياري براي اين کار دارند. بارسلونا اما تيمي است که بيشتر به ستارگاني اتکا دارد که خودش توليد کرده يا دست کم آن ها را در تيم B خود پرورانده است.
نگاهي به پشت پرده تيم هاي بزرگ فوتبال دنيا نشان مي دهد که آن ها با روش هاي خاصي بازيکنان مورد نظر خود را جذب مي کنند و اين گونه نيست که هر دلالي از راه رسيد بازيکنانش را همچون فروشندگان دوره گرد به تيمهاي مختلف ارائه کند. اتفاقي که درباره آن مي خواهيم کمي صحبت کنيم بر مي گردد به حدود يک ماه پيش که پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا به کمک مشاوران و استعداديابان باشگاه ليستي را در اختيار سران بارسا قرار داد که در آن نام 8 بازيکن جوان و آينده دار به چشم مي خورد. مرداني که از ديد سرمربي جوان بارسلونا مي توانند به کار باشگاه بيايند و در آينده به ستارگاني بي بديل تبديل شوند. مروري بر پيشينه نه چندان بلند بالاي آن ها مي تواند به نوعي معرفي بزرگان آينده فوتبال باشد.

نياز فردا
 

باشگاه هاي حرفه اي همگي خصوصي هستند و براي به دست آوردن پول براي بقاي خود برنامه هاي فراواني دارند. يکي از اين برنامه ها پرورش بازيکنان مستعدي است که سر از تيم هاي پايه درآورده اند و مي خواهند رشد کرده و راهي ليگ هاي بهتر و تيمهاي بزرگ تر شوند. با اين حال بسياري از اين بازيکنان پيش از اين که مسير ترقي را بپيمايند به وسيله استعداديابان باشگاه هاي بزرگ شناسايي شده و بلافاصله وارد چرخه حرفه اي فوتبال مي شوند. وجود تيم هاي B اين فرصت را مي دهد تا يک بازيکن جوان و جوياي نام پيراهن يک تيم بزرگ را بر تن کرده و خود را آماده کند تا روزي بتواند جاي ستارگان اصلي تيم را بگيرد. در عين حال با توجه به اين که تيم هاي B باشگاه هاي بزرگ همواره زير نظر ساير تيم ها هستند و به مواقع بازيکنان شان شهرتي نصفه و نيمه براي خود دست و پا مي کنند، اين امکان وجود دارد که يک تيم باشگاهي کوچک تر بيايد و اين ستارگان را براي تيم اصلي اش جذب کند. بدين ترتيب براي برخي از فوتباليست ها راه جديدي در زندگي شان باز مي شود. آن ها براي آن که در ليگ هاي برتر و دسته بالا حضور يابند و حتي به عنوان بازيکن اصلي راهي ميدان شوند، نياز به صبر کردن ندارند.

1- ريکي فان ولو فزوينکل
 

تاريخ تولد: 27 ژانويه 1989
محل تولد: وودنبرگ - هلند
سابقه بازي: جوانان وودنبرگ و ويتسه آرنهم - بزرگسالان ويتسه آرنهم (9-2008)
تيم کنوني: اوترخت
پست: مهاجم
شماره: 9
قد: 185 سانتي متر
توضيحات: مي گويند که سران باشگاه ليورپول هم اين بازيکن 22 ساله را مي خواهند. او سابقه بازي در تيم ملي هلند را هم دارد و تنها در يک بازي ملي مقابل اوکراين به ميدان رفته است. مسابقه اي که آگوست 2010 برگزار شد و يک بازي دوستانه بود ولوفزوينکل مجموعاً در 7 بازي رده هاي سني مختلف براي تيم ملي هلند بازي کرده و تنها 2 گل به ثمر رسانده است. اين ستاره جوان از فصل 10-2009 به تيم اوترخت آمده و 50 بازي براي اين تيم انجام داده است.

2- خسه رودريگوئس رويس
 

تاريخ تولد: 26 فوريه 1993
محل تولد: لاس پالماس دوگران کاناريا - اسپانيا
سابقه بازي: حضور در تيم هاي پايه رئال مادريد و لاس پالماس
تيم کنوني: رئال مادريد B
پست: مهاجم
شماره: 14
قد: 178 سانتي متر
توضيحات: بعضي ها مي گويند در ميان بازيکنان تيم B رئال مادريد او بهترين است. رودريگوئس قدرت عجيبي در کنترل توپ دارد و اجراي حرکات تکنيکي فوق العاده اش بسياري را انگشت به دهان کرده و اين جوان اگر اين گونه ادامه دهد، در آينده يکي از برترين هاي فوتبال جهان خواهد شد، او آن قدر خوب کار کرده که گوارديولا را به فکر وادشته که بارساييها را بفرستد سراغ رقيب ديرينه تا ترتيب انتقال وي به نوکمپ را بدهند. شايد او به زودي در ترکيب آبي و اناري ها ديده شود.

3- سائول نيکوئس اسکلاپس
 

تاريخ تولد: 21 نوامبر 1994
محل تولد: الچه - اسپانيا
سابقه بازي: جوان رئال مادريد
تيم کنوني: تيم B اتلتيکومادريد
پست: هافبک
شماره: 12
قد: 181 سانتي متر
توضيحات: او را بازيکني آينده دار عنوان کرده اند. با اين حال حدود 3 فصل پيش از ترکيب تيم جوانان رئال مادريد جدا شد و به تيم ب اتليتيکو رفت تا شايد آن جا بتواند شرايط بهتري براي خود دست و پا کند. گوارديولا بر اين باور است که اين بازيکن 16 ساله مي تواند آينده خوبي در باشگاه بارسلونا داشته باشد و تيمB بارسا فرصتي جديد براي اين بازيکن دست پرورده رئال مادريد است تا روزي تبديل به ستاره اي ارزشمند در نوکمپ شود.

4- پاکو آلکاسر
 

تاريخ تولد: 30 آگوست 1993
محل تولد: تورنته - اسپانيا
سابقه بازي: تيم جوانان والنسيا
تيم کنوني: والنسياي B
پست: مهاجم
شماره: 18
قد: 180 سانتي متر
توضيحات: وقتي از 2 باشگاه آرسنال و چلسي پيشنهاد داشته باشيد، يعني اين که بازيکن بزرگي هستيد. پاکو ستاره اي است که در تيم ملي زير 17 سال اسپانيا خوش درخشيد و اکنون در والنسياي B فرصتي براي خودنمايي پيدا کرده است. استفاده از اين بازيکن براي امه ري سرمربي خفاش ها در فصل جاري چندان مقدور نبوده، اما با اين حال فرصت هاي اندکي به او رسيده است. مشاوران گوارديولا از او به عنوان جواني آينده دار نام مي برند که مي تواند با ترک باسک راهي کاتولونيا شود.

5- آلوارو واسکوئس گارسيا
 

تاريخ تولد: 27 آپريل 1991
محل تولد: بادالونا
سابقه بازي: جوانان تراخانا، جوانان دام، جوانان اسپانيول و اسپانيول B
تيم کنوني: اسپانيول
پست: مهاجم
شماره: 28
قد: 182 سانتي متر
توضيحات: بازيکني که براي تيم ملي کاتولونيا يک بازي انجام داده و در فصل جاري و با توجه به تاکتيک هاي مائوريسيو پوچتينو سر مربي اسپانيول از تيمB به تيم اصلي آمد. با اين حال او نتوانست آن چنان که بايد و شايد خودي نشان دهد. او تنها در 3 بازي به ميدان فراخوانده شد. و در همين تعداد بازي کم يک بار نيز توانسته دروازه حريفان را باز کند. او در اسپانيول B هم 18 بار به ميدان رفت و موفق شد 8 گل نيز به ثمر برساند.

6- ويتولو
 

تاريخ تولد: دوم نوامبر 1989
محل تولد: لاس پالماس
سابقه بازي: يودي لاس پالماس
تيم کنوني: لاس پالماس اتلتيکو
پست: هافبک هجومي - مهاجم
شماره: 26
قد: 183 سانتي متر
توضيحات: با اين سن و سال رئال مادريد را هم بايد از مشتريان پر و پا قرصش دانست. زماني که ازيودي لاس پالماس به لاس پالماس رفت تنها 400 هزار يورو ارزش داشت و حالا رئال مادريد برايش حاضر است 5 ميليون يورو بپردازد. با اين حال باشگاه بارسلونا هم با توجه به برداشت هاي سرمربي جوانش مي خواهد او را ابتدا به تيم دوم خودش منتقل کرده و زير نظر لوئيس انريکه مارتينز به بازيکن بزرگي تبديل کند تا بعد او را به لاليگا بياورد.

7- آلواروبور خاماراتامارتين
 

تاريخ تولد: 23 اکتبر 1992
محل تولد: مادريد - اسپانيا
سابقه بازي: جوانان اتلتيکو مادريد، جوانان ختافه و جوانان رئال مادريد
تيم کنوني: تيم رئال مادريد B
پست: مهاجم
شماره: 29
قد: 187 سانتي متر
توضيحات: مجموعاً 13 بازي براي تيم هاي ملي جوانان و نوجوانان اسپانيا انجام داده و 9 گل هم به ثمر رسانده است راه يافتن به ترکيب تيم اول ژوزه مورينيو براي او کار بسيار سختي محسوب مي شود، با اين حال او اين کار را کرده و توانسته براي دقايقي در ترکيب اصلي رئال به ميدان برود، اما براي او که جوياي نام است شايد ادامه اين راه دشوار باشد همين امر باعث شده تا بارسلونا با پيشنهادهاي وسوسه انگيزي سراغ مدير برنامه هايش برود.

8- روملو منامالوکاکو
 

تاريخ تولد: 13 مي 1993
محل تولد: آنتورپ- بلژيک
سابقه بازي: جوانان روپل بوم، جوانان وينتام، جوانان ليرس و جوانان اندرلخت
تيم کنوني: اندرلخت
پست: مهاجم
شماره : 14
قد: 191 سانتي متر
توضيحات: بازي در ترکيب اصلي تيم فوتبال اندرلخت از اين جوان 18 ساله ستاره اي کوچک ساخته است و او حتي در تيم ملي بلژيک هم 8 بازي کرده و 2 گل نيز به ثمر رسانده است. از اين رو ديگر نمي توان از لوکاکو به عنوان بازيکني بي تجربه و خام نام برد. البته او در صورت پيوستن به بارسلونا به احتمال بسيار زياد بايد چند صباحي را در تيم B سپري کند و در انتظار بماند تا شايد بتواند به ترکيب اصلي پپ راه يابد.
منبع: نشريه تماشاگر شماره 40
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image