جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير
-(7 Body) 
يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير
Visitor 2751
Category: دنياي فن آوري
از زماني که سيلويو برلوسکوني زمام امور را در ميلان در دهه 1980 در دست گرفت، اين تيم تاکنون بازيکنان بسيار بزرگي را به خدمت گرفته است که با کمک آنان تاکنون جام هاي زيادي براي روسونري به دست آمده است.
تعيين خريدهاي برتر اين تيم در دهه گذشته ميلادي (2001 تا 2010) کار بسيار دشواري است، اما در ميان اين بازيکنان 11 ستاره بزرگ وجود دارند که نام آن ها در تاريخ ميلان همواره خواهد درخشيد.

1) رونالدو
 

رونالدو ستاره برزيلي دنياي فوتبال در سال 2007 به ميلان پيوست؛ اگرچه دوران حضور وي در اين تيم چندان طولاني نبود.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

وي موفق شد در بيست بازي 9 گل براي ميلان به ثمر برساند. از جمله گلي که در دربي ميلان در برابر اينتر به ثمر رساند. اما مصدوميت وي در بازي برابر ناپولي در فوريه 2008 باعث شد تا وي باقي فصل را از دست بدهد. در واقع اين آخرين حضورش در تيم ميلان بود.

2) رونالدينيو
 

حضور رونالدينيو در ميلان پس از آن رخ داد که وي به دليل تمايل براي حضور در منچستر سيتي مورد سرزنش قرار گرفت، اما حضورش در ميلان با هيجان زيادي همراه بود. روسونري در واقع بهترين بازيکن جهان را خريداري کرد.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

اگرچه چندين مصدوميت باعث شد تا کمي افت کند، اما با وجود اين وي در زمان حضور در ميلان در 43 مسابقه 11 گل به ثمر رساند و در فصل دوم حضور خود در اين تيم پس از رهايي از مصدوميت اوج گرفت. او در فصل دوم در 42 مسابقه 15 گل به ثمر رساند و پايه گذار 17 گل ديگر بود. با وجود اين رونالدينيو در فصل گذشته به مرور از ترکيب اصلي کنار رفت و سرانجام به فلامينگو فروخته شد.

3) کافو
 

ميلان در سال 2003 و پس از چندين فصل حضور موفق کافو در رم، وي را از اين تيم خريد. کافو از سال 2003 تا 2008 به يک مدافع برجسته در ميلان تبديل شد و در کنار مالديني و کاستاکورتا خط دفاع ممتازي را تشکيل داد.
در نخستين فصل حضور او، ميلان فاتح اسکودتو شد که در اين ميان نقش کافو بسيار برجسته بود. علاوه بر اين کاپيتان اسبق برزيل در سال هاي 2005 و 2007 با بازي خوب خود ميلان را به فتح ليگ قهرمانان نائل کرد و پس از يک فصل ديگر حضور در اين تيم کفش هايش را آويخت.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

4) زلاتان ابراهيموويچ
 

اين ستاره سوئدي به دليل سال ها حضور در دو تيم يوونتوس و اينتر مورد تنفر هواداران ميلان بود، اما اکنون به يکي از موثرترين عناصر قهرماني ميلان در فصل گذشته کالچو مشهور شده است.
زلاتان در سال 2009 پس از ترک اينتر به بارسلونا پيوست و جايگزين ساموئل اتوئو در اين تيم شد. اما در اين تيم همواره عملکردش مورد انتقاد بود، و زماني که داويد ويا از والنسيا به بارسلونا پيوست، مشخص شد که دوران ايبرا در جمع آبي و اناري ها به پايان رسيده است.
زلاتان با به ثمر رساندن 20 گل براي ميلان که 14 تاي آن در مسابقات ليگ به ثمر رسيدف به يکي از اعضاي اصلي و کليدي تيم تبديل شد و قرارداد قرضي وي به يک قرارداد دائمي تبديل شد.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

5) الکساندر پاتو
 

پاتو حقيقتا ارزش پولي را که ميلان براي او پرداخت، داشت. وي در 17 سالگي به ميلان پيوست و اين پس از آن بود که با بازي در جام جهاني 2006 به جوانترين بازيکن حاضر در جام جهاني در تاريخ اين رقابت ها تبديل شد و رکورد پله را در اين زمينه شکست.
پاتو از زمان حضور خود در ميلان تاکنون حدود 60 گل براي ميلان به ثمر رسانده و به عنوان يکي از بهترين مهاجمان جوان در دنيا شناخته شده است.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

6) روي کاستا
 

هواداران ميلان از فاتح تريم سپاسگزارند، زيرا وي در زمان ترک فيورنتينا و به دست گرفتن مربيگري ميلان "روي کاستا" را نيز با خود به اين تيم آورد. اين در حالي بود که کاستا در سال 2001 با حضور در ميلان به گرانقيمت ترين بازيکن تاريخ اين باشگاه تبديل شد.
اين هافبک پرتغالي به همراه ميلان تمام جام هاي ممکن شامل اسکودتو، ليگ قهرمانان، کوپا ايتاليا، سوپر جام ايتاليا و سوپر جام اروپا را به دست آورد و به يک ستاره در ميان ميدان تبديل شد. وي در 200 بازي براي روسونري به ميدان رفت.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

7) تياگو سيلوا
 

اين مدافع برزيلي در سال 2009 به ميلان پيوست، اما هيچ کس انتظار موفقيت هاي وي را به اين سرعت نداشت. سيلوا به يکي از بهترين خريدهاي ميلان در دهه اخير تبديل شده بود.
اين بازيکن در دو فصل حضور خود در ميلان به يکي از سه مدافع مياني برتر دنيا تبديل شد، به طوري که بسياري وي را از نمانيا ويديچ مدافع برجسته شياطين سرخ بهتر مي دانند.
در واقع بازي بسيار خوب او يکي از دلايل اصلي بازگشت ميلان به دوران اوج خود است. به طوري که بسياري از هواداران ميلان سيلوا را بهترين بازيکن فصل گذشته تيم مي دانند.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

8) کلارنس سيدورف
 

سيدورف نزديک به 10 سال است که يکي از ستارگان ثابت ميلان مي باشد. زماني که وي در سال 2002 به ميلان پيوست، يک ستاره کامل و شناخته شده بود. وي پيش از اين در فينال ليگ قهرمانان در سال 95 ميان آژاکس و ميلان برگزار شد، با ايفاي نقشش در پيروزي آژاکس خود را به دنياي فوتبال شناساند.
سيدورف پس از کسب عنوان قهرماني ديگري در رئال مادريد و گذراندن دوران موفق در اينتر، به ميلان پيوست. وي از زمان حضور در ميلان تاکنون 396 بازي براي اين تيم انجام داده و 61 گل نيز به ثمر رسانده است. سيدورف تاکنون موفق به فتح دو اسکودتو، دو ليگ قهرمانان، کوپا ايتاليا، سوپرجام ايتاليا و جام باشگاه هاي جهان شده و همچنين تنها بازيکني است که با سه تيم مختلف ليگ قهرمانان را به دست آورده است.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

9) فيليپو اينزاگي
 

بازيکنان کمي در دنياي فوتبال ميتوانند همانند پيپو ديگران را مسحور بازي خود کنند. اينزاگي از زمان پيوستن به ميلان در 10 سال پيش به يک افسانه تبديل شد. او حتي در 38 سالگي هم يک مهاجم خطرناک براي تيم هاي حريف محسوب مي شود و به همين دليل است که ميلان وي را حفظ کرده است.
وي با وجود سن بالايش همچنان در مسابقات تاثيرگذار است. اما شايد يکي از دلايلي که اينزاگي محبوب است، نحوه شادي وي پس از به ثمر رساندن گل است. زيرا وي پس از هر گل چنان شادي مي کند که گويي اولين و يا مهم ترين گل تاريخ بازي اش را به ثمر رسانده است.
شايد مهم ترين کار وي در زمان حضور در ميلان، در شب 23 مي 2007 و در آتن رخ داده باشد. زماني که وي در فينال ليگ قهرمانان در برابر ليورپول دو گل زد و ميلان را به قهرماني رساند.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

10) آندره پيرلو
 

اگرچه پيرلو اکنون در يوونتوس بازي مي کند، اما حضور وي در ميلان همواره در يادها باقي خواهد ماند. وي يکي از بهترين بازيکنان دنيا در دوره مدرن است. درست است که وي در دهه چهارم زندگي خود قرار دارد، اما همچنان يکي از بهترين بازيکنان فوتبال است و هيچ نشانه اي از افت در تورين نشان نداده است.
پيرلو در کنار بازيکناني چون سيدور، روي کاستا و اينزاگي يکي از بازيکنان بزرگ ميلان است که تمامي افتخارات ممکن را با اين تيم به دست آورده و به همين دليل يافتن جانشين مناسب براي وي بسيار سخت خواهد بود.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير

11) کاکا
 

زماني که کاکا با مبلغ 8.5 ميليون يورو به ميلان پيوست، برلوسکني اعلام کرد که اين پول براي کاکا بسيار کم بود. کاکا با حضور در ميلان به يکي از بهترين خريدهاي دوران حضور برلوسکني در اين تيم تبديل شد.
دوران اوج اين هافبک برزيلي در ميلان در فصل 2006 -2007 بود که در 15 مسابقه در ليگ قهرمانان 10 گل به ثمر رساند و ميلان را به هفتمين قهرماني در اين رقابت ها رساند. کاکا در آن فصل در 48 مسابقه 18 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نيز داد تا با برگزيده شدن به عنوان بهترين بازيکن سال فوتبال دنيا سال پربار وي تکميل شود.
کاکا تنها به دليل مشکلات مالي بود که به رئال مادريد پيوست. اين در حالي است که وي روياي کاپيتاني ميلان را در سر مي پروراند. البته از زمان خروج وي از ميلان همواره مسئله بازگشت وي به ميلان مطرح بوده است و اين احتمال همواره وجود دارد که کاکا بار ديگر به جمع روسونري ها بازگردد.

يازده خريد برتر آ ث ميلان در 10 سال اخير


منبع:bornanews.ir
ارسال توسط کاربر محترم سايت :hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image