جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ده حقيقت فناورانه درباره المپيک 2012
-(13 Body) 
ده حقيقت فناورانه درباره المپيک 2012
Visitor 2838
Category: دنياي فن آوري
گفته مي شود المپيک 2012 لندن، به بزرگ ترين رويداد اينترنتي تاريخ تبديل خواهد شد، رويدادي که در کنار اين ويژگي از خصوصيات فناورانه قابل توجه ديگري نيز برخوردار است. به گزارش مهر، مقامات کميته المپيک لندن 2012، ميلياردها پوند سرمايه صرف کرده اند تا با به کار گرفتن فناوري هاي مختلف پوشش دادن رقابت ها را ساده تر کنند و امنيت رقابت ها، حضور هواداران در حوزه هاي المپيک و سرويس دهي به آن ها را بهبود ببخشند.شرکت "آتوس" يکي از شرکتهاي فناوري است که ارائه دهنده زيرساختارهاي عظيم محاسبه اي، ارتباطاتي و انرژي است، زيرساختارهايي که براي انجام موفقيت آميز بازي ها و همخواني و مطابقت اين رقابت بزرگ جهاني با 10 حقيقت فناورانه، حياتي به شمار مي رود:
1- انتظار مي رود بيش از 4 ميليارد نفر به تماشاي اين رقابت ها بنشينند و عملکرد ورزشکار محبوب خود را روي تلويزيون مشاهده کنند، 4 ميليارد برابر دو سوم جمعيت کل جهان است.
2- مرکز TOC طي هفته جاري فناوري به نام Mission Control به معني را ويژه رقابت هاي المپيک لندن 2012 ارائه کرده است که نتايج رقابت ها را پيش بيني و امنيت ارتباطات رقابت ها را حفظ مي کند و انرژي و ارتباطات راه دور را براي تمامي 94 حوزه المپيکي فراهم مي آورد.
3- مرکز TOC در حدود 450 کارمند خواهد داشت که تمامي آن ها در يک مرکز به صورت شبانه روزي به کنترل و مديريت تمامي 94 حوزه المپيک خواهند پرداخت.
4- تست هاي انجام شده براي آزمودن سيستم هاي فناوري اطلاعات المپيک پيش از آغاز رقابت ها، به منظور شبيه سازي هر نوع خطر و برنامه ممکن ارزش زماني برابر 200 هزار ساعت يا 23.5 سال را به خود اختصاص مي دهد. درواقع مي توان گفت شدت و پيچيدگي اين آزمايش ها به اندازه اي است که با 8 هزار و 333 روز کاري برابري مي کند.
5 - براي اولين بار، مفسران ورزشي در تمامي رقابت هاي برگزار شده در المپيک لندن از فناوري سيستم اطلاعاتي لمسي استفاده خواهند کرد که جزئيات رقابت ها را در زمان حقيقي به آن ها انتقال مي دهد.
6- تابستان لندن رو به پايان است و شايد انگليسي ها بخواهند به شيوه چيني ها از پرتاب راکت هاي آب و هوايي براي متوقف کردن ابرهاي باران زا از فراز ورزشگاه ها استفاده کنند.
مدال هاي المپيک لندن
7- المپيک لندن 2012 شاهد رقابت هاي سبزتر و پايدارتري خواهد بود. نيروگاهي ويژه انرژي برق، حرارت و آب خنک پارک المپيک 2012 را تامين خواهد کرد که در آن از فناوري ويژه اي براي کاهش 33 درصدي توليد دي اکسيد کربن استفاده شده است.
8- مرکز فناوري عمليات المپيک همچنين مي تواند 30 درصد بيشتر از رقابت هاي پکن 2008 داده هاي مربوط به نتايج رقابت ها را پردازش کند تا بتواند خود را با نياز شديد و روزافزون هواداران رقابت ها براي دريافت اطلاعات جديد در هر مکان و زماني انطباق دهد.
9- هواداران در اين دور از رقابت ها به پرداخت پول نقدي نيازي ندارند، بلکه بدون همراه آوردن پول نقد و با استفاده از کارت ها و کارتخوان هاي غير لمسي هزينه هاي مورد نياز خود را پرداخت مي کنند.
10- پيش بيني مي شود در طول رقابتهاي المپيک سال 2012 لندن، بيش از 8.5 ميليارد رايانه، تلفن همراه هوشمند و تبلت به اينترنت وصل شود، در اين صورت المپيک لندن به بزرگ ترين رويداد اينترنتي تاريخ تبديل خواهد شد.
منبع:http://www.khorasannews.com
ارسال توسط کاربر محترم سايت : hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image