جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
چگونه پيشنهاد ازدواج دهيم؟
-(4 Body) 
چگونه پيشنهاد ازدواج دهيم؟
Visitor 2684
Category: دنياي فن آوري
دادن پيشنهاد ازدواج بي شک يکي از مهم ترين و بزرگ ترين گام هايي است که تا به حال برداشته ايد. شما خواهان آن هستيد که در آن لحظه همه چيز عالي و به بهترين نحو پيش رود و از آن مهم تر، مي خواهيد پاسخ طرف مقابل مثبت باشد! اين نکات را هنگام دادن پيشنهاد ازدواج مد نظر قرار دهيد تا شانس موفقيت شما افزايش يابد:

1- مطمئن شويد که فرد مناسبي را برگزيده ايد:
 

ازدواج چيزي نيست که بخواهيد بخاطر انگيزه هاي آني وارد آن شويد. ممکن است شما ديوانه وار همديگر را دوست داشته باشيد، اما اگر همسرتان خواهان فرزند باشد و نه، يا اگر ارزش هاي شما با ارزش هاي همسرتان متفاوت باشد، ازدواج شما قطعا زياد دوام نخواهد آورد اگر در مورد فردي که مي خواهيد با وي ازدواج کنيد ترديد داريد، بهتر است بيشتر درباره آن بينديشيد.

2- مطمئن شويد هر دوي شما آمادگي داريد:
 

پيش از آنکه پيشنهاد ازدواج دهيد، درباره آنکه در زندگي به دنبال چه هدف هايي هستيد، حتي اهداف 50 ساله آينده خود با يکديگر صحبت کنيد. هرچه بيشتر با يکديگر در مورد آنچه براي شما اهميت دارد گفتگو کنيد، بيشتر درخواهيد يافت که آيا با يکديگر تفاهم و سازگاري داريد يا خير. همچنين بايد از لحاظ مالي آمادگي داشته باشيد. اگر شما قادر نيستيد مخارج خود را تامين کنيد، بهتر است ازدواج خود را به تعويق بيندازيد.

3- طوري پيشنهاد دهيد که خوشايند وي باشد:
 

به پيشنهاد ازدواج همچون يک هديه به بانوي زندگي خود بنگريد. آن را به طريقي طرح کنيد که باب ميل و سليقه وي و مطابق با شخصيتش باشد. آيا او رمانتيک است و يا اهل تفريح و شوخ طبعي؟ آيا ميل دارد به طور محرمانه از او خواستگاري کنيد و يا روي ديوار درخواست خود را بنويسيد؟

4- درباره هديه دادن به وي تصميم بگيريد:
 

براي دخترها و زنان هيچ چيز جذاب تر از يک هديه غيرمنتظره و غافلگير کننده حلقه برليان نيست؛ اما اگر توان مالي شما اجازه اين کار را به شما نمي دهد، حتما پيش از خريد حلقه از نوع سليقه وي اطلاع يابيد. اين کار مي تواند با سوال کردن از دوستان و يا خانواده وي و يا مشاهده نوع جواهرآلاتي که وي استفاده مي کند، انجام دهيد. اما بسياري از دختران تمايل دارند هنگام انتخاب حلقه خودشان حضور داشته باشند. به هر حال بايد به خواسته هاي وي احترام بگذاريد.

5- مطمئن شويد پاسخ او مثبت است:
 

هنگامي که پيشنهاد ازدواج مي دهيد، بايد مطمئن باشيد که پاسخ او «بله» خواهد بود. شما بايد از قبل در مورد ازدواج به اندازه کافي صحبت کرده و کاملا از آنچه طرف مقابل از شريک زندگي خود انتظار دارد، آگاهي يافته باشيد. درست است
که مي خواهيد پيشنهاد ازدواج براي او شگفت انگيز باشد، اما نبايد بي مقدمه دست به اين کار بزنيد.

6- افراد زيادي را از قصد و تصميم خود آگاه نسازيد:
 

شما ممکن است وسوسه شويد که قصد خود را با دوستان و خانواده خود در ميان بگذاريد، اما عاقلانه تر آن است که اين خبر را تنها با يکي دو تا از دوستان و يا نزديکان صميمي خود در ميان گذاشته و مطمئن باشدي که رازدار و محرم اسرار شما هستند.

7- پيشنهاد خود را از بر نکنيد:
 

صرف نظر از آنکه کجا و چگونه پيشنهاد ازدواج مي دهيد، بايد نهايت صداقت و ابراز عشق حقيقي شما نسبت به وي همراه باشيد. از قبل در مورد حرف هايي که مي خواهيد به او بزنيد، يادداشت برداريد؛ اما به طور دقيق آنها را از بر نکنيد. در آن لحظه به وي بگوييد که چرا وي يک فرد استثنايي بوده و چرا شما خواهان او هستيد که باقي عمر خود را مي خواهيد با وي سپري کنيد. بايد جملات شما از دل تان برآيد. او مي خواهد با يک مرد ازدواج کند و نه يک آدم آهني!

8- مکان و زمان مناسب را بيابيد:
 

مکاني که پيشنهاد ازدواج مي دهيد رستوران، پارک يا سينما باشد، اما بهتر است مکاني انتخاب کنيد که براي هر دوي شما خاطره انگيز است. اگر وي شرايط سختي را سپري مي کند، اگر خسته و يا گرفتار دغدغه هاي شخصي و شغلي خود مي باشد و يا از دست کسي عصباني است، زمان مناسبي براي اين کار نيست.

9- او را دستپاچه نکنيد:
 

شما ممکن است بخواهيد پيشنهاد خود را براي جهانيان فرياد بزنيد و يا حداقل براي همسايگان مجاور خود! اما مراقب باشيد اشتياق بي حد شما کار دست تان ندهد. اگر وي شخص درونگرا بوده و از آنکه مرکز توجه ديگران باشد، بيزار است؛ بهتر است آن را به طور خصوصي با وي در ميان بگذاريد.

10- انتظار همه نوع پيشامدي را داشته باشيد:
 

صرف نظر از همه نقشه ها و طرح ريزي ها، امکان دارد امور دقيقا آن طوري که شما و يا وي تصور مي کرديد، پيش نرود. خود را براي واکنش هاي احتمالي آماده کنيد. او ممکن است دستپاچه شده يا هيجان زده باشد، و يا آنکه کاملا آرام و بي تفاوت باقي بماند. تصور کنيد وي را کاملا مي شناسيد؛ اما از پيشداوري و آنکه پاسخ وي چگونه خواهد بود پرهيز کنيد؛ چون ممکن است مايوس گرديد.

11- اگر پاسخ وي منفي بود، مايوس نشويد:
 

همواره احتمال آن که وي «نه» بگويد، وجود دارد، اما دلسرد نشويد با او صحبت کنيد و علت عدم آمادگي وي را جويا شويد. وي ممکن است تنها به زمان بيشتري نياز داشته باشد و يا آنکه اصلا دختر مناسبي براي شما نباشد. اگر اين طور باشد، بهتر است همين حالا پي به آن ببريد تا پس از ازدواج.

12- خيلي زود و يا خيلي دير پيشنهاد ندهيد:
 

زمان معيني براي پيشنهاد ازدواج وجود ندارد، اما بهتر است پس از تنها گذشت دو هفته از آشنايي خود با وي پيشنهاد ازدواج ندهيد! زمان پيشنهاد ازدواج هنگامي است که شما براي مدتي کافي به يکديگر متعهد شده باشيد. همچنين، زياد وقت را تلف نکنيد، شجاع باشيد و حرف دلتان را بزنيد. اگر هم خيلي کمرو هستيد، مي توانيد پيشنهاد خود را در قالب نامه براي دختر مورد علاقه خود ارسال کنيد.
منبع:ماهنامه دنياي زنان شماره 55
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image