جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
اوباما مي ميرد!
-(50 Body) 
اوباما مي ميرد!
Visitor 15006
Category: دنياي فن آوري
پيشگويي عجيب مشهورترين منجم دنياي عرب اين روزها در دنيا جنجال به راه انداخته او مي گويد امسال براي رئيس جمهور آمريکا اتفاق مرموزي مي افتد
باراک اوباما اولين نطق سالانه اش را با همان وعده و وعيدهاي هميشگي تمام کرد و با اين اميد از تريبون بلند کاخ سفيد پايين آمد که سال بعد هم دوباره بيايد و از کرده و ناکرده هاي ايالات متحده بگويد. اين اتفاق در حالي مي افتاد که يک منجم سرشناس عرب ساعاتي پيش از سخنراني اوباما پيش بيني کرده بود که رئيس جمهور جوان ايالات متحده در سال 2010 خواهد مرد. چند ماه از سال جديد ميلادي گذشته و حالا همه منتظر هستند تا ببينند در تک تک روزهاي کشدار امسال چه بلايي قرار است بر سر پرزيدنت بيايد، آيا پيش بيني مرد عرب درست از آب در مي آيد؟ آيا اوباما واقعاً قرار است به سرنوشت کندي دچار شود؟!
نگراني از مرگ ناگهاني اوباما زماني ميان مردم جهان جنجال درست کرد که باز هم حسن الشارني، پيشگوي مشهور عرب تبار، دهان باز کرد و از زمين و زمان براي مردم قصه بافت. منجم تونسي که همه اعتبارش را به خاطر دو، سه مورد پيشگويي ناب به دست آورده در ابتداي سال ميلادي جديد در گفت و گو با مجله الحدث تونس از احتمال مرگ رئيس جمهوري آمريکا در سال 2010 صحبت کرد. او که هميشه خودش را يکي از طرفدارهاي اوباما معرفي مي کند پيش بيني کرده که حتي اگر امسال کسي رئيس جمهور آمريکا را نکشد او آن قدر در سال 2010 سختي مي کشد که در نهايت يا به يک بيماري لاعلاج گرفتار مي شود يا از رياست کاخ سفيد مي رود بيرون! اگر هر کسي ديگري غير از الشارني اين حرف ها را مي زد شايد کسي اهميتي به ادعاهايش نمي داد اما منجم تونسي آن قدر در اين سال ها اعتبار جمع کرده که مردم جهان حداقل براي مدتي کوتاه به حرف هاي او فکر کنند. او همان کسي است که مرگ ياسر عرفات و شيخ ياسين را هم پيش بيني کرده بود و حتي از ماه ها قبل از وقوع حمله 11 سپتامبر و جنگ خليج فارس خبر داده بود. البته بايد پيش بيني مرگ مايکل جکسون را هم به اين کارنامه درخشان اضافه کنيد الشارني حتي روزهاي ابتدايي سال 2010 گفته بود که يک زلزله عظيم، زمين و زمان را به هم مي ريزد اما تا تصوير ترسناک مردم وحشت زده هائيتي از قاب تلويزيون به همه جاي دنيا فرستاده نشد کسي به رمز صحبت هاي دانشمند نجوم اعراب پي نبرده بود و حالا آقاي منجم از روزها و هفته هاي خطرناک پيش روي رئيس جمهوري آمريکا مي گويد!

2010 سياه است و تاريک
 

ستاره شناس تونسي براي سال 2010 و روزهاي نيامده اش داستان ها دارد. سوء قصد نافرجام به سيد حسن نصر اله، دبير کل حزب الله و روزهاي تنگ و تاريک جهان عرب در اين سال از آن ماجراهايي است که مرد تونسي روي آنها خيلي تأکيد دارد. او معتقد است که در سال 2010 عراق با ترور يک شخصيت سياسي و کليدي زير و رو مي شود و جنگ داخلي کشور را فرا مي گيرد (مگر الان اوضاع عراق امن و امان است؟) او محاکمه بوش به دليل جنگ عراق را هم در کارنامه امسال غرب گذاشته. الشارني اصرار دارد که اسامه بن لادن، رهبر القاعده در سال 2006 کشته شده اما در سال 2010 سازمان سيا مجبور به افشاي اين راز مي شود. منجم تونسي علاوه بر اينکه مشکلات جسمي زيادي در طالع حسني مبارک، رئيس جمهوري مصر، ديده باور دارد که امسال ويروسي صد برابر قوي تر از ويروس آنفلوآنزاي خوکي دنيا را تسخير مي کند؛ البته منجم کارش فقط در سياست و حواشي آن خلاصه نمي شود. او گاهي نقبي به دنياي هنر و ورزش هم مي زند. مرگ جوني هاليداي خواننده و بازيگر مشهور فرانسوي در سال 2010 يا قهرماني يک تيم اروپايي در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي هم از آن مواردي است که ستاره شناس عرب با اطمينان از آنها حرف زده است!

حرف هاي صد من يک غاز
 

شايد آقاي ستاره شناس در اين سال ها حرف هايي زده که درست از آب درآمده باشد اما در کارنامه حرفه اي الشارني پيشگويي هاي اشتباه بيشتر از مواردي است که واقعي شده اند. الشارني هر سال ده ها مورد پيشگويي ريز و درشت مي کند که اگر دري به تخته بخورد شايد هر دو، سه سال يک بار يکي از آنها درست از آب در بيايد. منجم تونسي که اين روزها باراک اوباما را سوژه جنجال هاي خودش کرده، سال 2005 هم ادعا مي کرد که جورج بوش در نيمه دوم سال، ترور مي شود يا يک نفر ابومازن را سقط مي کند. آقاي دکتر علم نجوم پيش بيني کرده بود که صدام، رئيس جمهور مخلوع عراق، پيش از محاکمه اش مي ميرد و بعد از او صدامي ديگر ظهور مي کند. او حتي گفته بود که در سال 2005 حتماً بن لادن دستگير مي شود و به سزاي اعمالش مي رسد اما هيچ کدام از اين ادعاها هيچ وقت رنگ حقيقت نگرفتند. التبه پيشگويي مرگ پاپ ژان پل دوم رهبر کاتوليک هاي جهان، مرگ فهد، آشوب در پاريس و حمله تروريستي در لندن هم از مواردي بودند که به فاصله اندکي اتفاق افتادند و الشارني را روسفيد کردند. او در سال 2006 باز هم ادعاي مرگ ناگهاني بوش را تکرار کرد. مرگ عبدالعزيز بوتفليقه ــ رئيس جمهور الجزايرــ به مرض سرطان، رو شدن مدارکي مبني بر دست داشتن موساد و سيا در حادثه 11 سپتامبر و ترور اياد علاوي، نخست وزير عراق از تيرهاي به خطا رفته شارني در اين سال بود. نايب رئيس اتحاديه جهاني منجمان که سال 2006 را با موفقيت حدس زدن بيماري شارون تمام کرده بود، سال هاي بعد هم از صرافت پيشگويي هاي يکي در ميان درست و غلطش نيفتاد. او با همين پيش بيني ها کم کم مورد اعتماد شخصيت هاي سياسي سراسر دنيا هم قرار گرفت؛ جوري که خيلي از اين سياستمدارها از نقاط مختلف جهان براي مشورت با او به تونس مي رفتند.
شايد همين شهرت جهاني باعث شد الشارني در سال هاي بعد هم همان طور به پيشگويي تحولات سياسي و اجتماعي دنيا ادامه بدهد. به فهرست پيشگويي هاي او مي توانيد احتمال مرگ زين الدين زيدان در يک حادثه رانندگي، عمليات هاي ترويستي زنجيره اي درعربستان، حمام خون در سوريه و ...را هم اضافه کنيد؛ ماجراهايي که هيچ کدامشان واقعي نشدند.

رئيس جمهور سياه است
 

حسن الشارني که تا پيش از اين با پيشگويي هاي راست و دروغش هرازگاهي براي خودش اسم و رسمي به هم ميزد ــ حداقل در ميان عرب زبان هاي دنيا ــ از سال 2008 و با به ميان آمدن نام مرد سياه پوست کانديداي رياست جمهوري آمريکا همه توانش را صرف کرد تا نتيجه رقابت سخت اوباما ــ مک کين را زودتر از بقيه پيش بيني کند؛ البته نه با منطق و دليل سياسي که از روي حرکت ماه و ستاره ها! الشارني همان روزهاي ابتدايي سال 2008 که تازه رقابت هاي انتخاباتي آمريکا حال و هواي جدي تري به خود گرفته بود، اعلام کرد که بنا به پيش بيني هايش اطمينان دارد که رئيس جمهوري آينده آمريکا همان سياه پوستي است که کمتر کسي به مقبوليت و موفقيتش ايمان دارد. او با ارائه تصويري پيچيده که فقط خودش و باقي ستاره شناسان از آن سر در مي آوردند ادعا کرد که در نمودار تولد بارک اوباما يک موفقيت بزرگ ثبت شده که همانا رسيدن به رياست کاخ سفيد است! همان زمان خيلي از هواداران شارني او را به حمايت تبليغاتي به نفع اوباما متهم کردند. حتي خيلي از جمهوريخواهان باراک اوباما را به خاطر حمايت يک ستاره شناس عرب به مسخره گرفتند اما روز چهارم نوامبر صحت صحبت هاي شارني براي همه ثابت شد!

چهار يعني خوشبختي
 

علاقه حسن الشارني به اوباما و زواياي پنهان زندگي پرزيدنت تا جايي بود که او بعد از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريکا همه زير و بم آينده اوباما را در کتابي قطور براي طرفداران پرو پا قرص کانديداي جوان تشريح کرد. حسن الشارني در کتاب «اوباما در مسير بهشت» رمز زندگي باراک را در عدد چهار بيان کرد. به عقيده ستاره شناس پر ادعاي عرب اينکه اوباما متولد روز چهارم ماه آگوست است، روز چهار جولاي به سمت سناتوري و روز چهار نوامبر به رياست جمهوري رسيده و چهل و چهارمين رئيس جمهور آمريکاست، همه و همه نشان دهنده تأثير عدد چهار روي زندگي اوست که البته عدد شانسش هم هست. به نظر شارني حتي اينکه نشان حزب دموکرات چهار ستاره آبي دارد هم ازمصاديق خوش شانسي باراک اوباماست. البته آقاي منجم اين کتاب را در سال 2008 نوشته. گويا در آن زمان رمل و اسطرلابش چيزي از مرگ ناگهاني اوباما در سال هاي بعد را نشان نمي داد!

سرنوشت مشابه دو سياستمدار
 

تا قبل از اينکه حسن الشارني تونسي از باراک اوباما و سرنوشت غم انگيزش در سال 2010 حرف بزند ستاره شناس هاي ديگر بارها از اوباما زندگي پر پيچ و خم آينده اش صحبت کرده و از مرگ غير طبيعي او خبر داده بودند. اصلاً موضوع شباهت زياد باراک اوباما به جان اف کندي و تشابه رفتار و حرکات آنها به هم را براي اولين بار منجم هاي آمريکايي راه انداختند. اين طور که رمل و اسطرلاب هاي آنها در روزهاي اول آشنايي با اوباما نشان مي داد ستاره بخت و اقبال باراک جوان منطبق با رئيس جمهوري ترور شده آمريکا بود براي همين هم از همان روز نخست سکونت اوباما در کاخ سفيد اين شائبه هميشه وجود داشت که روزي روزگاري اين رئيس جمهور هم به سرنوشت کندي دچار شود و به ضرب تير يک ناشناس از پا در بيايد. بجلان دارووالا ستاره شناس مشهور هندي، اولين کسي است که مرگ زود هنگام باراک اوباما را پيشگويي کرد. بجلان در آستانه انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت: «اوباما بين ميانه سال هاي 2010 تا 2011 به صورتي ناگهاني و بسيار دلخراش مي ميرد». استاد ستاره شناس هندي تا به حال آن قدر پيشگويي هاي درست و واقعي داشته که در سال 2000 به عنوان يکي از مشاوران ارشد نخست وزير هند انتخاب شد تا هر از گاهي آينده کشور را براي دولتمردان هندي در ستاره و ماه و خورشيد دنبال کند. البته اين فقط مردم شرق نيستند که براي رئيس جمهور آمريکا خواب هاي ناگوار ديده اند. ستاره شناس هاي روس هم که در نجوم دستي بر آتش دارند زندگي اوباما را بسيار کوتاه پيش بيني کرده اند و معتقدند که زندگي او حتي به پايان دوران رياست جمهوري اش هم کفاف نمي دهد. ماه مي سال گذشته پاول گلوبا، ستاره شناس مشهور روسي ادعا کرد که اوباما در سال 2011 ميلادي ترور مي شود؛ «من هم اعتبار را گرو مي گذارم و مي گويم که تا دو سال ديگر اوباما به همان سرنوشتي گرفتار مي شود که در نهايت جان اف کندي دچار شد، ترور پايان کار اوباماست!» منجم روسي حتي پيشگويي کرده که جنگ جهاني سوم بعد از مرگ اوباما شروع مي شود!
منجم تونسي در پيش بيني درست مرگ سياستمدار ها تخصص دارد!

بزرگاني که واقعاً رفتند
 

شايد در دنياي پر رمز و راز ستاره شناسان و منجمان دنيا کساني مشهورتر و خبره تر از آقاي حسن الشارني هم وجود داشته باشند که پيشگويي هاي شان حتي در حد دقيقه و ساعت هم درست از کار درآمده باشد اما تا به حال کسي مانند شارني نتوانسته مرگ بزرگان دنيا را اين طور دقيق پيش بيني کند، آن هم مرگي که فقط به سبب يک حادثه مرموز اتفاق افتاده باشد نه به صورت عادي و طبيعي!

دايانا مشهور مي شود!
 

روز 31 آگوست 1997 که خبر مرگ پرنسس دايانا در همه جاي دنيا پيچيد، خيلي ها نه از مرگ ناگهاني او بلکه از وقوع حادثه اي که پيش از آن خبرش را شنيده بودند، شوکه شدند. درست هشت ماه پيش از آن که حسن الشارني در يک برنامه زنده تلويزيوني حاضر شد و بعد از کلي اصرار مجري برنامه براي گفتن يکي از پيشگويي هاي سال آينده از مرگ غير عادي مجري برنامه براي گفتن يکي از پيشگويي هاي سال آينده از مرگ غير عادي همسر پرنس چارلز دريک تصادف رانندگي صحبت کرد. ستاره شناس عرب آن روز ادعا کرد که سال آينده خانواده سلطنتي انگلستان گرفتار مصيبت بزرگي مي شوند که نام و آوازه همه شان را به يک باره سر زبان ها مي اندازد او همان جا پيش بيني کرده بود که دايانا نه به صورتي عادي بلکه به شکلي ساختگي و غير طبيعي مي ميرد. طوري که نامش تا مدت ها در صدر اخبار جهان قرار مي گيرد.

ياسر عرفات و يک مرگ غير عادي
 

بعداز پيش بيني مرگ پرنسس دايانا مردم خيلي زود ستاره شناس پيشگو را فراموش کردند تا اينکه در سال 2004 او باز هم با يک پيشگويي جانانه همه مردم دنيا را ميخکوب کرد. شارني روز اول ژانويه 2004، در شبکه تلويزيوني العربيه، مرگ يک مقام بلند پايه فلسطيني را آن هم در وضعيتي نامعلوم و مبهم پيش بيني کرد. البته او اول قصد نداشت اسمي از کسي بياورد اما بعد با پرسش مجري برنامه همه حدس و گمان هايش را رو کرد: «ياسر عرفات! او امسال به صورت مرموزي مي ميرد!» تا ماه نوامبر همان سال هيچ خبري از مرگ نبود اما روز11 نوامبر خبر رسيد که عرفات در سن 75 سالگي پس از تحمل يک بيماري مشکوک در بيمارستان پرسي پاريس درگذشت! بعد از آن هيچ وقت علت واقعي مرگ عرفات معلوم نشد اما الشارني از آن زمان به شهرتي جهاني رسيد.

آريل شارون به زمين مي چسبد!
 

دقيق ترين موضوعي که تا به حال الشارني درباره آن اظهار نظر کرده مسأله بيماري آريل شارون و زمينگير شدن او در سال 2006 است. منجم عرب اين بار در آخرين روزهاي سال 2005 وقتي که مي خواست از وقايع سال آينده صحبت کند پاي آريل شارون نخست وزير اسرائيل را وسط کشيد، با اين تفاوت که ديگر نگفت شارون مي ميرد بلکه براي او زمينگير شدن و نشستن روي ويلچر را پيش بيني کرد طوري که ديگر توان حرکت و حرف زدن نداشته باشد. درست يک هفته بعد از اين پيشگويي اين مسأله اتفاق افتاد و شارون از آن زمان تا به حال به دليل سکته مغزي روي تخت بيمارستان بي حرکت افتاده است اما نمي ميرد! پيش بيني سرنوشت شارون آن قدر غير قابل تصور بود که حتي زين الدين علي، رئيس جمهوري وقت تونس دستور داد تا الشارني را به نزدش ببرند تا از نزديک با اين ستاره شناس عجيب عرب آشنا شود!
منبع: همشهري جوان، شماره 249
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image