|
مشكل سرعت اينترنت كاربران از مبدا ورودي يا ...؟
ايتنا- مدير يك شركت اينترنتي:"متأسفانه براي مخابرات كشورمان رقيبي وجود نداشته و نظارتي نيز بر درگاههاي ورودي كشور در رابطه با پهناي باند وجود ندارد."
Date:1390/10/16
|
شركتهاي خصوصي به واسطه نوع خدماتشان از بالاترين تكنولوژيها استفاده ميكنند، بنابراين اگر مشكلي در سرعت اينترنت و كاهش آن وجود دارد، بايد آن مشكل را از مبدأ ورودي اينترنت به كشور جستوجو كرد.
به گزارش ايتنا به نقل از خبرگزاري ايسنا، باقر افخمي - مدير يك شركت اينترنتي - در گفتوگو با ايسنا، با بيان اين مطلب اظهار كرد: شركتهاي اينترنتي با همان ضريب و سرعتي كه اينترنت را از مخابرات دريافت ميكنند، با همان ضريب و يا كمتر از آن ارائه ميكنند و عملاً نميتوانند بيش از آن به مصرفكننده اينترنت بدهند.
او گفت: شركتهاي ارائهدهنده خدمات اينترنتي عملاً نميتوانند در سرعت اينترنت و افزايش آن نقشي داشته باشند، پس طبيعي است علت اين مشكل را نبايد در شركتها جستوجو كرد.
اين مدير شركت اينترنتي در پايان با بيان اينكه كشورمان به عنوان كشور در حال توسعه محسوب ميشود ولي پهناي باند به عنوان يكي از ابزارهاي اصلي توسعه كشور در اختيار فعالان قرار نميگيرد، تصريح كرد: متأسفانه براي مخابرات كشورمان رقيبي وجود نداشته و نظارتي نيز بر درگاههاي ورودي كشور در رابطه با پهناي باند وجود ندارد.
ايتنا
|
تگ ها:
|
-(13 Body)
Visitor Count:
1594
|
|