جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
تشديد اختلال‌ اينترنت در هفته‌هاي اخيرپنهان‌كاري در وضعيتي كه مشهود است

تشديد اختلال‌ اينترنت در هفته‌هاي اخيرپنهان‌كاري در وضعيتي كه مشهود است
ايتنا- در شرايطي كه اصلا منشا اختلال مشخص نيست چگونه مي‌توان براي درد اينترنت نسخه پيچيد و انتظار درمان اشت؟
Date:1394/10/18

در حالي كه اختلال‌هاي اخير اينترنت براي كاربران مشهود است شركت زيرساخت، شركت‌هاي مخابرات استاني و شركت‌هاي اينترنتي هيچ‌يك مسئوليت اين اختلال را قبول نمي‌كنند.

به گزارش ايتنا از فارس، نقد انتخاباتي رئيس‌جمهور كه پيش از روي كار آمدن دولت يازدهم گفته بود: «اين اينترنت در شان مردم ايران نيست» به مذاق بسياري از كاربران اينترنت خوش‌آمد و نويدبخش روزهاي خوش اينترنت شد. وعده‌اي كه بارها و بارها بعد از آن از وزير ارتباطات هم شنيده شد و مطالبه اينترنتي در شان مردم ايران را تقويت مي‌كرد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات از ابتداي دولت يازدهم تاكنون ظرفيت پهناي‌باند كشور 4 برابر شده است كه خود اين وزارتخانه نيز درباره بي‌تاثير بودن اين افزايش ظرفيت در سرويس مشتركان، توضيح داده كه ظرفيت جديد صرف اضافه شدن كاربران جديد شده است.

اما مدتي است كه داستان تكراري اختلال اينترنت در كشور، غم‌انگيزتر از قبل شده است. در هفته‌هاي اخير اختلال و كندي‌هاي مقطي‌هاي اينترنت در سراسر سرويس‌دهنده‌ها شايع شده و هر روز گروهي از كاربران را درگير مي‌كند.

در حالي اختلال‌هاي اخير اينترنت براي كاربران مشهود است كه شركت زيرساخت، شركت‌هاي مخابرات استاني و شركت‌هاي اينترنتي هيچ‌يك مسئوليت اين اختلال را قبول نمي‌كنند و منشا اين اختلال براي كاربر مشخص نيست و سازمان تنظيم مقررات نيز به عنوان متولي نظارت بر خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات كشور نقش حاكميتي و نظارتي خود را در اين اختلال‌هاي گسترده ايفا نمي‌كند.

ايتنا


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 3907
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image