جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
رشد سه برابري سرعت اينترنت آمريكاميانگين سرعت اينترنت در آمريكا 72 مگابيت در ثانيه

رشد سه برابري سرعت اينترنت آمريكاميانگين سرعت اينترنت در آمريكا 72 مگابيت در ثانيه
ايتنا - طي سه سال ميانگين سرعتي كه ISPها در اختيار كاربران آمريكايي گذاشتند از 12 تا 20 مگابيت در ثانيه به 50 تا 150 مگابيت در ثانيه افزايش يافت.
Date:1394/10/18

سرعت دسترسي به اينترنت خانگي در آمريكا همچنان رو به افزايش است و به دنبال درخواست هرچه بيشتر كاربران، اپراتورهاي اين كشور مي‌كوشند خدمات بهتر و ارزان‌تري را در اختيار مردم قرار دهند.

به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از يو‌اس‌اِي‌تودي، در سپتامبر 2014 ميانگين سرعت دانلود در آمريكا 72 مگابيت در ثانيه بوده است كه اين رقم نسبت به سرعت 37.2 مگابيتي يك سال قبل رشد دو برابري را نشان مي‌دهد.

بر اساس پنجمين گزارش سالانه «بررسي باند پهن آمريكا در خطوط ثابت اينترنتي» كه كميسيون فدرال ارتباطات آمريكا (FCC) منتشر كرده است، ميانگين سرعت اينترنت اين كشور طي سه سال گذشته رشد سه برابري را تجربه كرده است.

در اين گزارش ميانگين سرعت اينترنت از مارس 2011 تا سپتامبر 2014 با جزييات كامل بررسي شد و كارشناسان دريافتند در اين دوره زماني ميانگين سرعت دسترسي آمريكايي به اينترنت با رشد سه برابري به 31 مگابيت در ثانيه رسيده است.

در اين دوره زماني حداكثر سرعتي كه مراكز ارايه‌دهنده خدمات اينترنتي در اختيار كاربران خود قرار دادند از 12 تا 20 مگابيت در ثانيه به 50 تا 150 مگابيت در ثانيه افزايش يافت.

«تام ويلر» مدير مركز FCC در اين خصوص توضيح داد:‌ «اين گزارش تاييد مي‌كند طي چند سال گذشته فناوري‌هاي مرتبط با خدمات اينترنتي تا چه اندازه پيشرفت كرده‌اند. بر اين اساس مي‌توان با اطمينان گفت بين سال‌هاي 2011 تا 2014 ميلادي ميانگين سرعت دسترسي به اينترنت در كشور آمريكا رشد 300 درصدي را تجربه كرده است.»

ايتنا


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 3985
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image