جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
اخبار كوتاه از المپيك ريواز نظارت 450 ناظر روي سيستم‌هاي اينترنت تا تشكيل كمپين براي حفاظت از زميندر فاصله 216 روز مانده به المپيك 2016 ريو، برزيل در تلاش است تا بهترين امكانات را براي ورزشكاران و اصحاب رسانه فراهم كند.

اخبار كوتاه از المپيك ريواز نظارت 450 ناظر روي سيستم‌هاي اينترنت تا تشكيل كمپين براي حفاظت از زميندر فاصله 216 روز مانده به المپيك 2016 ريو، برزيل در تلاش است تا بهترين امكانات را براي ورزشكاران و اصحاب رسانه فراهم كند.
Date:1394/10/18

به گزارش خبرگزاري فارس، حدود 216 روز به المپيك ريو 2016 فرصت باقي است و همه كشورها در حال برنامه‌ريزي براي كاروان كشورشان هستند تا بهترين نتيجه را بگيرند.

اخبار كوتاه از المپيك ريو را در زير مي‌خوانيد:

* قدرداني پادشاه اسپانيا از قهرمانان

كميته المپيك اسپانيا در پايان سال ميلادي 2015 جشن بزرگي را براي قدرداني از همه ورزشكاران و قهرمانان برگزار كرد. پادشاه اين كشور قول داد تا چند برابر پاداشي كه پيش اين وعده داده شده بود به مدال‌آوران المپيك ريو اهدا شود.

مسئولان ورزش اين كشور اميدوار هستند با توجه به وحدت ملي براي كمك به ورزش، كاروان اين كشور نتايج بهتري را در ريو بگيرد.

* كاروان پاك دوچرخه‌سواري در ريو

اتحاديه دوچرخه‌سواري ايتاليا ضمن تاكيد مبارزه با دوپينگ اعلام كرد در ريو خبري از دوپينگ در رشته دوچرخه‌سواري نخواهد بود. سريني سخنگوي اين اتحاديه تاكيد كرده با باند شناسايي شده رسانه‌اي كه در تلاش هستند تا اتحاديه دوچرخه‌سواري ايتاليا را تضعيف كنند مبارزه خواهد كرد.

* ريو، المپيك سبز

40 كمپين محيط زيستي به صورت بين‌المللي انتخاب شده‌اند كه در المپيك ريو فعاليت خواهند داشت. وظيفه اين كمپين‌ها ارائه راهكارها براي حفاظت از محيط زيست و گونه‌هاي ناياب به ويژه در آمريكاي جنوبي است. مبارزه با دخانيات نيز يكي از محورهاي برنامه‌هاي اين كمپين‌هاست.

* نظارت 450 نفر براي انتخاب بهترين سيستم اينترنت

با توجه به فرصت باقي مانده تا المپيك 2016، 450 ناظر روي عملكرد 5 شركت بين‌المللي نظارت دارند. اين شركت‌ها در حوزه نرم‌افزاري و برقراري شبكه اينترنتي فعال هستند و از بين 5 شركت، بهترين شركتي كه سرويس مناسبي را ارائه مي‌كند انتخاب خواهد شد.

تاكيد روي كيفيت، دستريس به اينترنت در خيابان‌هاي دهكده و حتي حمل‌و نقل از مواردي است كه ناظران روي آن تاكيد دارند. همچنين 6 اپراتور اروپايي روي سيستم‌هاي موبايل فعاليت مي‌كنند تا از بين آنها 2 اپراتور براي فروش سيم‌كارت انتخاب شوند.

انتهاي پيام/م

http://fna.ir/BH82CT

فارس


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 3647
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image