جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت: دانشگاه‌هايي كه سرعت اينترنت‌ پاييني دارند، لينك مستقيم بگيرند

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت: دانشگاه‌هايي كه سرعت اينترنت‌ پاييني دارند، لينك مستقيم بگيرند
Date:1394/10/18

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت با اشاره به مشكل دانشگاه‌ها در سرعت اينترنت از آنها خواست تا با گرفتن پهناي باند مستقيم اين مشكل را برطرف كنند.

محمود خسروي درباره مشكل اينترنت دانشگاه‌ها و اينكه اينترنت ابزار حياتي براي امر پژوهش به حساب مي‌آيد، اظهار كرد:اينترنت يكي از ابزار‌هاي موجود برا ي پيشرفت در علم و تكنولوژي است كه براي رفع اين مشكل در دانشگاه‌هاي كشور، پيشنهاد داده‌ايم دانشگاه‌ها پهناي باند را مستقيم از زيرساخت دريافت كنند تا اين مشكل برطرف شود.

وي با بيان اينكه در مدت زمان گذشته از فعاليت دولت تدبير و اميد شبكه آي‌پي داخل كشور از 350 گيگابيت به 4 ترابيت بر ثانيه افزايش يافته است گفت: توسعه 10 برابري در اين بخش ايجاد شده است و با اين وجود همچنان در حال افزايش ظرفيت‌هاي پهناي باند داخل كشور هستيم؛ البته طبق دستور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اين ظرفيت بايد به 10 ترابيت بر ثانيه برسد.

او با اشاره به اينكه پهناي باندي كه شركت ارتباطات زيرساخت به مخابرات و اپراتورها واگذار مي‌كند بدون ضريب اشتراك است، خاطر نشان كرد: اشكال در دسترسي به اينترنت دانشگاه‌ها، از زيرساخت نيست.

معاون وزير ارتباطات از برگزاري جلسه با دانشگاه‌هاي اصلي كشور در محل دانشگاه اميركبير خبر داد و گفت: در اين جلسه كه براي بهبود وضعيت اينترنت دانشگاه‌ها برگزار شد از دانشگاه‌ها خواستيم پهناي باند اينترنت را مستقيما از شركت زيرساخت دريافت كنند به اين ترتيب پيش‌بيني مي‌كنيم كه مشكل اينترنت دانشگاه‌ها حل شود.

خسروي خاطرنشان كرد: در اين جلسه موضوع راه‌اندازي شبكه علمي نيز مطرح شد كه با راه‌اندازي اين شبكه از يك نقطه به صورت مستقيم تمامي دانشگاه‌ها به شبكه علمي كشور متصل مي‌شوند و كيفيت خدمات افزايش مي‌يابد.

ايستنا


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 3455
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image