جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
از خالي كردن جيب پدربزرگ تا سرقت با اينترنت مجاني

از خالي كردن جيب پدربزرگ تا سرقت با اينترنت مجاني
تهران-ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان زابل از دستگيري فردي خبر داد كه از اطلاعات بانكي پدربزرگش، مبلغ 77 ميليون و 200 هزار ريال را به صورت غير مجاز از حساب وي برداشت كرده بود.
Date:1394/10/18

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس فتا ، سرهنگ محمد نوربخش گفت: با توجه به دريافت شكايتي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانكي يكي از شهروندان، بررسي موضوع در دستور كار تيمي از كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي فني كارشناسان پليس فتا از حساب شاكي پرونده مشخص شد، مبلغ 77 ميليون و 200 هزار ريال به صورت غير مجاز طي چند تراكنش از حساب شاكي برداشت شده است.
نوربخش با اشاره به انجام اقدامات تخصصي كاراگاهان پليس فتا از شناسايي عامل برداشت غير مجاز خبر داد و گفت: اين فرد كه نوه شاكي بود پس از دستگيري توسط پليس در تحقيقات فني به اين موضوع اشاره كرد كه با توجه به اينكه رمز عابر بانك پدربزرگ وي در كنار كارت بانكي او بوده است با برداشتن آن، اقدام به برداشت غير مجاز كرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان زابل از شهروندان خواست به منظور پيشگيري از فرصت طلبي افراد سودجو ،رمز عبور و اطلاعات حساب بانكي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند و با تغيير دوره اي رمز عابر بانك، ضريب امنيت آن را بالا برند.

** سرقت با اينترنت مجاني
سرهنگ سيدموسي حسيني رئيس پليس فتا فارس از دستگيري فردي خبر داد كه با ارائه اينترنت مجاني اقدام به سرقت اطلاعات افراد مي كرد.
وي ادامه داد: اين جوان با ارائه اينترنت مجاني از طريق واي فاي، گوشي هاي هوشمند استفاده كنندگان از واي فاي به ظاهر مجاني هك مي كرد.
حسيني افزود: چندي پيش، چند شهروند با مراجعه به پليس فتا اعلام كردند كه فردي ناشناس، تمام اطلاعات شخصي آنان را دارد و با تهديد به انتشار اين اطلاعات در فضاي مجازي قصد اخاذي از آنان را دارد.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: با توجه به اينكه بيشتر اين شاكيان در يك محله و محدوده از شهر بودند تحقيقات در اين زمينه توسط كاراگاهان اين پليس آغاز و مشخص شد همگي اين افراد از يك واي فاي رايگان بدون رمز استفاده كرده اند.
حسيني ادامه داد: متهم ، پس از اقدامات فني توسط كارشناسان اين پليس، شناسايي و پس از كسب دستور مقام قضايي دستگير شد.
وي افزود: متهم پسري 20 ساله بود كه براي دستيابي به اهداف خود، واي فاي خود را بدون هيچ گونه رمزي براي استفاده عموم و در نتيجه سوء استفاده از اطلاعات قربانيان در اختيار گذاشته بود.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان فارس از شهروندان خواست به هيچ وجه از واي فاي رايگان استفاده نكنند و همچنين فايل هاي شخصي خود را از روي گوشي و يا تبلت و هرگونه دستگاه ديجيتال خود حذف و يا به حافظه هاي جانبي قابل حمل انتقال و نگهداري كنند.

**اختلاف خانوادگي به يكي از شبكه هاي اجتماعي كشيده شد
سرهنگ فرامرز شاكري رئيس پليس فتاي كردستان گفت: دو برادر كه با انگيزه انتقام جويي و تسويه حساب، تصاوير خصوصي اقوام خود را در يكي از شبكه هاي اجتماعي انتشار داده بودند، توسط پليس فتا كردستان دستگير شدند.
وي افزود: اخيرا پرونده اي با موضوع انتشار فيلم و تصاوير خصوصي در فضاي مجازي از طريق مراجع قضايي به پليس فتا ارجاع داده شد كه با توجه به حساسيت پرونده در اولويت كار ماموران اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس قرار گرفت .
شاكري اضافه كرد: شاكيان اين پرونده سه زن جوان بودند كه از فرد يا افرادي ناشناس به دليل انتشار تصاوير خصوصي خود در شبكه اجتماعي كه موجب هتك حيثيت آنان شده بود، اعلام شكايت كرده بودند.
وي افزود: با اقدامات فني و تخصصي كارشناسان اين پليس مشخص شد 2 برادر با هويت معلوم عامل انتشار تصاوير ياد شده در فضاي مجازي بوده اند كه پس از هماهنگي با مقام قضائي در منزل مسكوني خود واقع در شهر سنندج دستگير شدند.
اين مقام انتظامي ضمن اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابي اضافه كرد : متهمان در بازجويي ها فاش كردند شاكيان پرونده از اقوام آنان به شمار مي آيند كه با توجه به اختلافات خانوادگي و كينه قبلي با انگيزه انتقام جويي و تسويه حساب، تصاوير آنان را در يكي از شبكه اجتماعي انتشار داده اند.
رئيس پليس فتاي كردستان خاطرنشان كرد : با تكميل پرونده از سوي مقام قضايي براي متهمان به اتهام هتك حيثيت، نشر اكاذيب و انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي در فضاي مجازي ، قرار قانوني مناسب صادر شد .
اجتمام(1)9105**1776

ايرنا


Rss Services Print  -(20 Body)  Visitor Count: 3967
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image