جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
روند كاهش تعرفه‌هاي موبايل ادامه‌دار مي‌شود

روند كاهش تعرفه‌هاي موبايل ادامه‌دار مي‌شود
فناوري اطلاعات > ارتباطات - ايسنا نوشت: معاون وزير ارتباطات تاكيد دارد استفاده از تلفن همراه به سمتي مي رود كه ديگر مباحثي مانند پيامك و مكالمه در درآمدزايي اپراتورها نقش چنداني نداشته و جاي خود را به ويدئو و تصوير داده است.
Date:1394/10/18

اپراتور سوم تلفن همراه به تازگي به كاهش تعرفه‌هاي مكالمه خود اقدام كرده و تعرفه مكالمه برون شبكه سيم‌كارت دايمي خود در تمامي تماس‌ها را 126 ريال كاهش داده است.

بر اين اساس طبق اعلام اپراتور از اين پس نرخ هر دقيقه تماس مشتركان سيم كارتهاي دائمي اپراتور سوم معادل 499 ريال محاسبه خواهد شد.

البته بحث كاهش تعرفه‌هاي مكالمه هنوز در اپراتورهاي ديگر رخ نداده اما با اين وجود معاون وزير ارتباطات معتقد است: در حال حاضر زبان ارتباطي كاملا به تصوير و ويدئو نزديك شده است و ديگر مواردي مانند متن و صدا از دستور كار خارج شده‌اند.

حالكاهش تعرفه‌ها در شرايطي رخ داده كه به گفته نصرالله جهانگرد در حال حاضر در ميان نرم افزارهاي مختلف حجم تصاوير و ويدئوهاي ارسالي شايد بيش از 10 برابر بيش از متن و صدا باشد.

رييس سازمان فناوري اطلاعات همچنين در اين باره اعلام كرد: با روي كار آمدن نسل‌هاي 3 و 4 موبايل از سال گذشته برخي نرم‌افزارها 200 تا 300 درصد رشد داشته‌اند كه اميدواريم تا پايان سال آينده با كامل شدن پوشش 3G و 4G اين رشد چند برابر شود. البته تعداد گوشي‌هاي هوشمند هم در اين زمينه به بيش از دو برابر خواهد رسيد.

در چنين شرايطي طبيعي است كه بخشي از تماس‌ها و پيامك‌هاي مشتركان از طريق اين اپليكيشن‌ها منتقل شود و به عقيده كارشناسان اگر اپراتورهاي موبايل بخواهند همچنان سهم درآمدي خاص خود را در بازار ارتباطات كشور داشته باشند بي شك اجراي طرح‌هايي مانند كاهش تعرفه‌هاي تماس و پيامك بي تاثير نخواهد بود چرا كه درنهايت معمولا كيفيت تماسهاي برقرار شده از سوي اپراتورهاي تلفن همراه به مراتب بالاتر از تماس‌هايي كه از طريق نرم افزارهاي ارتباطي برقرار مي‌شوند و مي تواند ترجيح مشتركان را به همراه داشته باشد.

5656

خبر آنلاين


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 3684
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image