جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
تا سال 2020 ميلادي، 45 درصد از خريدهاي آنلاين با دستگاه هاي موبايل انجام مي شوند

تا سال 2020 ميلادي، 45 درصد از خريدهاي آنلاين با دستگاه هاي موبايل انجام مي شوند
Date:1394/10/18

حتما شما هم تا به حال با تلفن هوشمندتان اقدام به خريد در فضاي آنلاين كرده ايد. به لطف اپليكيشن هايي كه از سوي باميلو، ديجيكالا و ديگر خرده فروشي ها ارائه گرديده اند، خريد آنلاين ساده تر از هر زمان ديگري شده و نيازي نيست كه براي اين كار لپ تاپ يا كامپيوتر خانگي تان را روشن نماييد.

در سال 2015 ميلادي، حدودا 12 درصد از خريدهاي صورت گرفته در فضاي آنلاين از طريق ابزارهاي موبايل انجام شدند كه در ايالات متحده آمريكا با رقم 303 ميليارد دلار برابري مي كرد.

با اين همه، پيش بيني شده كه تا سال 2020 ميلادي، اين رقم به 45 درصد افزايش پيدا كند و سهم ايالات متحده آمريكا از اين خريدها نيز به رقم 632 ميليارد دلار برسد.

اين افزايش بيش از دو برابر رقم اعلام شده فعلي محسوب مي شود و در نوع خود فوق العاده است اما سوالي كه مطرح مي شود اين است كه سهم دستگاه هاي موبايل از اين رقم چقدر است و اينكه مجموعا چه ميزان پول صرف خريدهاي آنلاين خواهد شد.

پيش بيني شده كه در سال 2020 ميلادي، كاربران دستگاه هاي موبايل 55 ميليارد دلار را صرف خريدهاي آنلاين خود نمايند و سهم شان از تجارت الكترونيكي مجموعا برابر با 16 درصد اعلام گرديده.

طبق ارزيابي هاي انجام شده، فروش هاي ديجيتالي در مقايسه با سال قبل، افزايشي قابل توجه را پيدا كرده اند و نسبت به بازه زماني مشابه در سال قبل، 15 درصد افزايش را نشان مي دهند.

با اين همه، آنطور كه آمارها نشان مي دهند، خرده فروشي ها تنها 2 درصد نسبت به بازه زماني مشابه در سال قبل افزايش فروش داشته اند. اين روزها آنطور كه در خبرهاي خوانده ايد، اغلب بزرگسالان آمريكايي بخش زيادي از زمان خود را صرف كار كردن با موبايل هايشان مي كنند اما بيشترين خريد خود را به جاي موبايل، با استفاده از سيستم هاي دسكتاپي انجام مي دهند.

با استناد به گزارشات منتشر شده، تجارت الكترونيك و فروش آنلاين همچنان روند افزايشي خود را حفظ مي كنند. اين روزها بسياري از مردم ترجيح مي دهند كه به جاي مراجعه حضوري به فروشگاه ها، آنها را به صورت آنلاين خريداري كنند. علت هم اين است كه در اين شيوه، خريدار از پرداخت ماليات معاف است يا بايد ماليات كمتري را پرداخت نمايد و نكته ديگر اينكه برخي فروشگاه هاي آنلاين كالاها را بدون دريافت هزينه ارسال در اختيار مشتريانشان قرار مي دهند.

اما تحقيقات نشان مي دهند كه اسمارت فون ها همچنان بيشترين نقش را در جستجوي اقلام مختلف و نه خريد آنها ايفا مي كنند كه اين مساله در 5 سال آينده تغيير خواهد كرد. البته روشن است كه اين دستگاه ها بهترين راهكار براي جستجوي كالاهاي مختلف هستند، به ويژه اگر اقلام خاصي مدنظرتان باشد و بخواهيد قبل از مراجعه حضوري به فروشگاه و خريد، قيمت هاي مختلف براي آن را بررسي نماييد اما در حال حاضر سهم شان از خريد آنلاين چندان قابل توجه نيست.

با در نظر داشتن اينكه، اين روزها در هرجايي يك ارتباط اينترنتي پيدا مي شود، اين كار نسبت به گذشته به مراتب آسان تر شده است. البته هنوز بايد منتظر ماند و ديد كه با اتمام فصل خريد چه تغييراتي در اين آمار و ارقام مشاهده مي گردد.

ايستنا


Rss Services Print  -(9 Body)  Visitor Count: 3765
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image