جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
نسخه دوم عينك گوگل در راه است

نسخه دوم عينك گوگل در راه است
ايتنا- يكي از ويژگي‌هاي جديد و جالب توجه عينك جديد گوگل تا شدن آن توسط كاربر مي‌باشد.
Date:1394/10/18

پروژه عينك گوگل يكي از پراميدترين دستگاه‌هايي بود كه پس از تصميم گوگل مبني بر نگه داشتن آن در سطح تحقيقاتي و غيرمصرفي خيلي زود به فراموشي سپرده شد.

به گزارش ايتنا از ايسنا، اما جانشين اين پروژه موسوم به نسخه تجاري عينك گوگل پروژه‌اي است كه اكنون توسط توني فادل مؤسس نست اداره مي‌شود به خوبي پيش مي‌رود و ظاهرا براي رونمايي رسمي آماده مي‌شود. تصاوير جديدي از اين وسيله توسط گوگل منتشر شده است.

فادل پروژه عينك گوگل را اوايل امسال تحويل گرفت. وي يكي از كهنه كاران صنعت سخت‌افزار است كه از سوي اپل تحسين شده و زمانيكه شركت نست را در سال 2014 خريداري كرد به گوگل پيوست.

اگرچه عينك جديد گوگل با نسخه قبلي در ظاهر چندان متفاوت به نظر نمي‌رسد، يك نكته جديد اينست كه اكنون كاربر قادر خواهد بود كه عينك را تا كند.

همچنين عينك جديد سخت‌افزار بهتري دارد و يك پردازنده اينتل اتم به همراه باتري بهتر، واي.فاي قوي‌تر و مديريت ارتقا يافته گرما روي آن سوار شده است.

همچنين گزارش‌ها حاكي از اينست كه باتري‌هاي خارجي براي اين محصول در نظر گرفته شده‌اند كه به صورت آهن‌ربايي به عينك مي‌چسبند.

گوگل از برنامه‌نويسان دعوت كرده كه اپليكيشن‌هاي ويژه‌اي را در زمينه‌هاي بهداشت و درمان، آموزش و توليد براي اين عينك بنويسند.

ايتنا


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 3820
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image