جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
سخنگوي وزارت كشور: امنيت نرم افزار برگزاري الكترونيك انتخابات در دست بررسي است

سخنگوي وزارت كشور: امنيت نرم افزار برگزاري الكترونيك انتخابات در دست بررسي است
Date:1394/10/18

خبرگزاري آريا- قائم مقام وزير كشور حفظ وحدت را لازمه حركت پرقدرت نظام دانست و تصريح كرد: انسجام و اتحاد ملي در انتخابات سال جاري محقق خواهد شد.
به گزارش خبر گزاري آريا از سمنان، حسينعلي اميري شامگاه سه شنبه كه به‌منظور گراميداشت هفته وحدت و همچنين بازديد از چند طرح در سمنان حضور يافته بود در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بيان اينكه 801 نفر براي حضور در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام كرده اند، تصريح كرد: افزايش تعداد كانديدا براي انتخابات در تاريخ انقلاب اسلامي بي سابقه و بسيار فرخنده است.

وي با تاكيد بر اينكه نظام مقدس جمهوري اسلامي بر محور مردم سالاري ديني بنا شده است، اظهار داشت: 12 هزار و 123 نفر نيز براي حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي نامزد شده اند

قائم مقام وزير كشور حفظ وحدت را لازمه حركت پرقدرت نظام دانست و تصريح كرد: انسجام و اتحاد ملي در انتخابات سال جاري محقق خواهد شد.

اميري همچنين اشاره اي نيز به برگزاري الكترونيك انتخابات داشت و تصريح كرد: در بخش سخت افزاري مشكلي نداريم و تمام مراحل انجام شده است.

وي با بيان اينكه براي برگزاري الكترونيكي انتخابات پس از تائيد بخش سخت افزار بايد كارهاي نرم افزاري هم انجام شود، افزود: امنيت نرم افزار هم در مرحله تست قرار دارد.

سخنگوي وزارت كشور همچنين تصريح كرد: دو آزمايشگاه، امنيت نرم افزار را بررسي و پس از تاييد به شوراي نگهبان ارائه خواهد شد.

اميري با بيان اين كه تا كنون تعداد صندوق هاي الكترونيكي مشخص نشده است، گفت: به همين دليل نمي توان آمار دقيقي در مورد تعداد صندوق هاي دستي و الكترونيكي سطح كشور براي اخذ راي مردم ارائه كرد.

وي از پيش بيني 207 حوزه اصلي اخذ راي در سطح كشور خبر داد و گفت: در اين راستا يك هزار و 633 نقطه هم در نظر گرفته شده كه احتمال مي رود تعداد آنها افزايش يابد.

قائم مقام وزير كشور در خاتمه با اشاره به اين كه بنا داريم تا عمدتا صندوق ها ثابت بوده و صندوق هاي سيار كمتري داشته باشيم، افزود: انتخابات با پشتوانه مردم به خوبي برگزار خواهد شد و در اين خصوص نگراني نداريم.

سخنگوي وزارت كشور حضور تمام جريان‌هاي سياسي در انتخابات سالجاري را ضروري دانست و تصريح كرد: ملت ما در انتخابات امسال حماسه اي ديگر خلق خواهند كرد و خاري بر چشم دشمنان نظام و ايران اسلامي خواهند شد.

اميري با بيان اينكه هيئت هاي اجرايي با پايان يافتن كار ثبت نام و با حسن نيت مشغول به بررسي احراز شرايط ثبت نام كنندگان شده اند، افزود: همدلي و همزباني در انتخابات محقق خواهد شد.

وي با بيان اينكه هيئت هاي اجرايي 10 روز براي احراز شرايط ثبت نام كنندگان فرصت دارند، فعاليت و همكاري هيئت نظارت مركزي و شوراي نگهبان و هيئت هاي نظارت استان ها با وزارت كشور را بسيار خوب توصيف كرد و افزود: كار بر اساس تقويم و در مسير قانوني خود به خوبي پيش خواهد رفت.

آريا نيوز


Rss Services Print  -(1 Body)  Visitor Count: 3528
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image