جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
رونمايي از دومين عينك هوشمند گوگل با قابليت‌هاي جديدتر

رونمايي از دومين عينك هوشمند گوگل با قابليت‌هاي جديدتر
Date:1394/10/18

كميسيون فدرال ارتباطات آمريكا (FCC) روز گذشته اسنادي را مروبط به ارايه مجوز براي دومين نسل از عينك‌هاي هوشمند گوگل منتشر كرد.

به گزارش گروه اخبار خارجي آژانس خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات (ايستنا)، اين اسناد نشان داد كه شركت گوگل نسل دوم عينك‌هاي هوشمند خود را با كاربري تخصصي توليد كرده است و قصد دارد از آن در محيط‌هاي سازماني استفاده كند.

مدل جديد عينك هوشمند گوگل تا مي‌شود و مانند عينك‌هاي طبي معمولي مي‌توان آن را در جيب خود قرار داد. اين عينك هوشمند از شبكه بي‌سيم Wi-Fi با طيف 5 گيگاهرتزي پشتيباني مي‌كند، پردازنده پرسرعت‌تر اينتل را در خود جا داده است و البته دوربين ديجيتالي و باتري آن هم ارتقا پيدا كرده است.

اين عينك هوشمند ضدآب است و نسبت به مدل قبلي دوام بيشتري دارد. روزنامه وال استريت ژورنال در اين خصوص گزارش داد كه مدل دوم Glass گوگل به واسطه منشور بزرگتري كه در اختيار گرفته است مي‌تواند زاويه گسترده‌تري را در معرض ديد كاربر قرار دهد.

اين محصول شباهت زيادي به عينك انعطاف‌پذيري دارد كه شركت گوگل اوايل سال 2015 ميلادي حق امتياز مربوط به آن را ثبت كرد.

به هر حال، هم‌اكنون صدها دستگاه از اين عينك هوشمند ساخته شده است كه توسط شركت‌هاي گوگل به صورت تخصصي مورد آزمايش قرار مي‌گيرد و هنوز به درستي مشخص نيست از چه زماني اين عينك به صورت گسترده وارد بازار جهاني مي‌شود.

ايستنا


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 6560
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image