جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
توسط محققان ايراني؛سيستم هوشمند سازي منازل از طريق اينترنت بي سيم ساخته شد

توسط محققان ايراني؛سيستم هوشمند سازي منازل از طريق اينترنت بي سيم ساخته شد
Date:1394/10/18

محققان ايراني موفق به طراحي و ساخت سيستمي براي هوشمند سازي منازل شدند كه از طريق شبكه بي سيم اينترنت «واي فاي» عمل مي كند.

علي مقدس، يكي از محققان يك شركت دانش بنيان و فارغ التحصيل دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص «سيستم هوشمند سازي منازل از طريق واي فاي» گفت: با نصب اين سيستم در منازل مي توان به هنگام خالي بودن خانه، از وضعيت آن مطلع شد.

وي گفت: با پيشرفت تكنولوژي به طور مداوم شاهد ظهور فناوري هاي جديد در زندگي هستيم كه هوشمند سازي منازل هم در راستاي پيشرفت فناوري است. ساختمانهاي هوشمند، سازه هايي هستند كه كنترل و مديريت آن به صورت اتوماتيك صورت مي گيرد.

وي با بيان اينكه كنترل خانه با هوشمند سازي منازل آسان تر مي شود، افزود: از اين سيستم مي توان بجاي دوربين هاي مدار بسته استفاده كرد چرا كه دوربين هاي مدار بسته نظم خانه را بهم مي ريزند.

مقدس اظهار داشت: اين سيستم به هنگامي كه خانه خالي است و تلفن ا زنگ درب به صدا در بيايد، سريعا و در آن واحد از طريق واي فاي به صاحب خانه هشدار مي دهد.

وي با بيان اينكه سيستم هوشمند سازي منزل از طريق كدي تعريف شده به صاحبخانه هشدار مي دهد، عنوان كرد: همچنين مي توان اين سيستم را طوري تنظيم كرد كه اتفاقات منزل را به سيستم اندرويدي تلفن همراه اطلاع دهد.

مقدس اظهار داشت: تفاوت اصلي خانه هاي هوشمند با خانه هاي معمولي در اين است كه همه وسايل در خانه هاي هوشمند به يكديگر متصل هستند و با يك دستگاه مركزي كنترل مي شوند.

به گفته وي، هشدار و اخطار اتفاقات منزل از طريق مودم سيستم هوشمند سازي منزل امكان پذير است. اين سيستم با راهنمايي دكتر ظريف، در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد انجام گرفته است.

مهر


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 7832
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image