جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
نخستين نرم افزار اندرويدي «نيشابورگردي» به بازار آمد

نخستين نرم افزار اندرويدي «نيشابورگردي» به بازار آمد
«نيشابورگردي» نرم افزاري متفاوت، پركاربرد و با محيطي زيبا براي همه نيشابوري‌ها و گردشگران وارد بازار فناوريهاي ارتباطات شده است.
Date:1394/11/1

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، سرپرست گروه «فناوري اطلاعات 66» درباره اين نرم افزار جديد گوشي هاي همراه گفت: نيشابورگردي برنامه اي است رايگان كه در قسمت هاي مختلفي از جمله اخبار روز، نقشه، تلفن هاي ضروري، مكان هاي شهر در دسته بندي هاي مختلف تهيه شده كه اطلاعات مورد نياز مسافران و شهروندان نيشابوري را به سرعت عرضه مي كند.

دانيال احمدزاده افزود: ايده نخست اين اپليكيشن موبايل از خود اعضاي گروه بود، ما پس از آنكه اين گروه را در تابستان امسال ايجاد كرديم درصدد ايده پردازيهاي نو بوديم و با ديدن تجربه موفق تهران و كيش درصدد توليد چنين نرم افزاري برآمديم.

وي با اشاره به اينكه او و همكاران جوانش اين نرم افزار را بر مبناي نيازهاي مردم شهر نيشابور و گردشگراني كه به آن وارد مي شوند طراحي كرده اند، ادامه داد: اين نرم افزار بر روي بالاترين پلتفورم اندرويد با پيش بيني ارائه اطلاعات آب و هوا، نقشه شهر، مكانهاي ديدني و مذهبي، اخبار روز، تلفنهاي ضروري، مسير اتوبوسها و نيز اطلاعات دقيق هر موقعيت شهري شامل مسيرهاي اتوبوس به آن محل، راههاي دسترسي در شهر، مشخصات تماس، عكس و نقشه آن در محيط شهري طراحي و توليد شده است.

اين مدرس دانشگاههاي نيشابور با بيان اينكه اين نسخه آزمايشي نرم افزار است كه در كافه بازار قابل دانلود رايگان مي باشد، يادآورشد: اين نرم افزار كاملا انعطاف پذير طراحي شده و قابليتهاي ارتقاي خود را در ساختار ديناميكي خويش در نسخه هاي بعدي مي بيند ضمن اينكه اطلاعات اين نرم افزار در حال بروزآوري و تكميل شدن است.

دانيال احمدزاده فارغ التحصيل كارشناسي ارشد مهندسي كامپيوتر است كه تيمي از جوانان علاقه مند و صاحب تخصص در حوزه فناوريهاي نو را در مركز رشد و فناوري دانشگاه آزاد واحد نيشابور گرد هم آورده تا دست به ابتكاراتي نو در عرصه دنياي مجازي بزنند وگروه «فناوري اطلاعات 66» با عضويت محمدعلي شهرام پور، اميرحسين فتاحي، فرزاد رمضاني، بنيامين دهجوريان، مجيد طبيب پور و سيد حميد موسوي به سرپرستي احمدزاده هم اكنون در مركز رشد فناوريهاي نرم، هوشمند و مجازي دانشگاه آزاد نيشابور در حال فعاليت است.

انتهاي پيام/پ

باشگاه خبرنگاران جوان


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 4734
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image