جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
80 درصد ترافيك اينترنت داخلي مي‌شود 80 درصد ترافيك اينترنت داخلي مي‌شود

80 درصد ترافيك اينترنت داخلي مي‌شود 80 درصد ترافيك اينترنت داخلي مي‌شود
وزير ارتباطات از برنامه افزايش پهناي باند موجود كشور به 4هزار گيگابيت بر ثانيه خبر داد كه اين ظرفيت ترافيك پهناي باند داخلي را 80 درصد و ترافيك اينترنت بين الملل را به 20 درصد مي رساند.
Date:1394/11/1

به گزارش گروه اجتماعي خبرگزاري دانشجو، محمود واعظي با اشاره به توسعه زيرساختهاي ارتباطي در كشور و با بيان اينكه در كشور ما هر پديده نويي كه به وجود مي آيد ابتدا حالت دفاعي در مقابل آن مي گيريم و اين موضوع سبب مي شود تا فرصت هايي را كه بايد در مقابل آن پديده استفاده كنيم از دست بدهيم اظهار داشت: افكار متفاوت در ارتباط با فضاي مجازي وجود دارد اما بايد توجه داشت كه در اين پديده فرصت و تهديد به تعداد بيشماري وجود دارد و بايد با آموزش صحيح اين امكان را براي افراد و سنين مختلف فراهم كنيم تا آن ها بتوانند اين محيط را از هم تفكيك كرده و از فرصت ها به نحو احسن استفاده كنند.

وي با تاكيد براينكه اعتقاد دولت براين است كه نمي توان از توسعه و پيشروي فضاي مجازي جلوگيري كرد گفت: جامعه فضاي مجازي مانند يك جامعه حقيقي است كه حق انتخاب توسط افراد جامعه انجام مي گيرد. دولت بر دسترسي آزاد به اطلاعات توسط عموم افراد جامعه تاكيد دارد و معتقديم كه افراد نيازي به مراقبت در استفاده از فضاي مجازي ندارند و بايد با استفاده از نخبگان و رسانه ها آگاهي لازم را براي بالا بردن سطح دانش استفاده از فضاي مجازي به جامعه داد.

وزير ارتباطات گفت: آماده هستيم تا پهناي باند موجود در كشور را به 4 هزار گيگابيت بر ثانيه برسانيم تا استفاده از پهناي باند داخلي 80 درصد و اينترنت بين الملل به 20 درصد برسد. البته تمام اين توسعه باز هم براي استفاده كاربران داخلي بسيار ناچيز است و اميدواريم با سرمايه گذاري بيشتر شاهد توسعه سريعتر در جهت ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي كشور باشيم.

واعظي با اشاره به اينكه بايد مردم روستاهاي دورافتاده نيز همانند شهري ها از امكانات ارتباطي استفاده كنند گفت:در ادامه ايجاد عدالت ارتباطي در كشور تاكنون 15 هزار روستا از اينترنت بهره مند شده اند. اين درحالي است كه در ابتداي دولت تعداد روستاهايي كه به اينترنت دسترسي داشتند 200 روستا بود. قرار است تا پايان سال تعداد روستاهاي مجهز شده به اينترنت به 25 هزار روستا برسد.

شبكه خبر دانشجو


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 4533
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image