جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
آكواريوم‌تان را با موبايل كنترل كنيد

آكواريوم‌تان را با موبايل كنترل كنيد
با استفاده از يك نرم افزار و يا سخت افزار كوچك مي توانيد آكواريوم‌تان را از راه دور كنترل نماييد.
Date:1394/11/1

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اين روزها با ارائه فناوري‌هاي مختلف از سوي شركت‌ها، زندگي رو به آساني رفته و بسياري از كارهاي نشدني نيز ممكن شده است. حال شركت InnoGro روشي تازه براي نگهداري گياهان در منزل را معرفي كرده است كه به كمك آن، مي‌توانيد با قرار دادن گياهان خود در بالاي آكواريوم ماهي‌هايتان، به پرورش آن‌ها بپردازيد.

آكواريوم را با موبايل كنترل كنيد

اين شركت، يك باغ هوشمند و بسيار كوچك را طراحي كرده كه با نصب شدن در بالاي آكواريوم، مي‌تواند از فضولات ماهي‌ها به عنوان كود جهت رشد استفاده كند. با اين كار، علاوه بر آسان شدن پرورش گياهان، امكان اين كار در هر فصلي از سال فراهم مي‌شود. جالب است بدانيد كه اين باغ هوشمند، به وسيله اپليكيشني كه روي گوشي خود نصب مي‌كنيد، قابل كنترل است. علاوه بر داراي بودن اپليكيشن، اين باغ مجهز به حسگر و تجهيزات خودكار داخلي است كه فرآيند رشد گياه را آسان مي‌كنند و باعث مي‌شوند كه حتي افرادي كه به اين كار علاقه‌اي نداشتند، از اين باغ كوچك بهره‌مند شوند.

آكواريوم را با موبايل كنترل كنيد

شركت InnoGro هدف خود از توليد اين باغ هوشمند را علاقه‌مند كردن مردم به پروش گياهان و سبزيجات و آسان كردن اين كار براي مردم اعلام كرده است. اين محصول هنوز به توليد انبوه نرسيده و قرار است تا 3 ماه ديگر با قيمت 549 دلار عرضه شود.

منبع: آي تي رسان

انتهاي پيام/

باشگاه خبرنگاران جوان


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 9407
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image