جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب سرویس رایگان
رقابت شديد گوگل با آمازون در عرصه سرويس‌هاي ابري

رقابت شديد گوگل با آمازون در عرصه سرويس‌هاي ابري
ايتنا - گوگل تاكيد كرده كه قيمت خدمات ابري اين شركت، 15 الي 41 درصد ارزان‌تر از خدمات ابري شركت آمازون خواهد بود.
Date:1394/11/1

شركت گوگل در ابتداي سال جديد، اعلام كرده كه سرويس‌هاي ابري عمومي اين شركت، هم از نظر قيمت و هم كيفيت خدمات، پيشرو خواهد بود، و اين به معناي تشديد رقابت با غول خدمات ابري دنيا، شركت آمازون است.

به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، گوگل تاكيد كرده كه قيمت خدمات ابري اين شركت، 15 الي 41 درصد ارزان‌تر از خدمات ابري شركت آمازون(مشهور به AWS) خواهد بود. گوگل با ارائه يك مقايسه نظير به نظير از سرويس‌هاي دو شركت، به عنوان مثال از يك سرويس خود با قيمت حدود 45 دلار نام برده كه از سوي آمازون با قيمت 76 دلار عرضه مي‌شود.

از ويژگي‌هاي مهم خدمات ابري گوگل، اين است كه بنا به ادعاي اين شركت، حداكثر انعطاف‌پذيري را داراست،‌ و به عنوان مثال، مشتريان خود را به انتخاب سخت‌افزار خاص،‌ زمان طولاني قرارداد، و ديگر محدوديت‌ها مجبور نمي‌كند.

بنا به ادعاي مديران گوگل، تركيب مجموعه مشخصات خدمات اين شركت از قبيل ليست قيمت‌هاي پايين، تخفيفات براي مشتريان ماندگار، انعطاف در انتخاب سخت‌افزار و... شرايطي را براي سرويس‌هاي ابري گول ايجاد خواهد كرد كه به هيچوجه قابل رقابت نيست.

گفتني است كه شركت آمازون چند روز پيش با انتشار پستي در وبلاگ خود اعلام كرده بود كه براي پنجاه و يكمين بار، باز هم قصد دارد قيمت خدمات ابري خود را كاهش دهد، و اكنون انتشار اين خبر جديد از سوي گوگل، واكنش مستقيم به اين اقدام آمازون تلقي مي‌شود.

در حالي كه سرويس‌هاي ابري عمومي در حال گسترش هستند، گوگل با اتكا به شمار انبوه كاربران خود، به كاهش قابل توجه قيمت‌ها كمك خواهد كرد.

ايتنا


Rss Services Print  -(17 Body)  Visitor Count: 8875
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image