Product Category


Forget Invoce No.
Mobile:

Invoice FollowUp
Invoice ID

جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


احتمال مقابله گوگل با برنامه‌هاي بلوكه كننده تبليغات اپل

احتمال مقابله گوگل با برنامه‌هاي بلوكه كننده تبليغات اپل
به دنبال تسهيل قابليت بلوكه كردن تبليغات در سيستم عامل جديد iOS9 اپل، برخي كارشناسان معتقدند گوگل احتمالا به اين اقدام اپل واكنش تندي نشان خواهد داد.
Date:1394/7/6

به گزارش فارس به نقل از سيكينگ آلفا، بيش از 90 درصد از درآمد گوگل ناشي از تبليغاتي متني و تبليغات مبتني بر جستجو است. اپل هم از محل تبليغات درآمدهايي دارد كه البته به اندازه گوگل چشمگير نيست. لذا بلوكه كردن تبليغات در سيستم عامل همراه اپل ضربه بزرگي به گوگل محسوب مي شود.

كارشناسان معتقدند احتمال زيادي دارد كه گوگل بخش قابل توجهي از درآمدش را به طراحي و توسعه برنامه‌ها و نرم افزارهايي اختصاص دهد كه مي توانند با نرم افزارهاي بلوكه كننده تبليغات مقابله كنند.

گوگل همچنين مي تواند نرم افزارهاي رايگاني در اختيار مالكان وب سايت ها بگذارد تا آنها بتوانند بازديدكنندگاني را كه از نرم افزارهاي بلوكه كننده آگهي استفاده مي كنند شناسايي و بلوكه كنند. با اين كار بازديدكنندگان مجبور مي شوند استفاده از نرم افزارهاي مذكور را كنار بگذارند.

بايد توجه داشت كه گوگل در سال 2015 حدود 17.73 ميليارد دلار درآمد داشته كه 3.9 ميليارد دلار آن سود خالص بوده و از اين رقم 16.02 ميليارد دلار يا 92.7 درصد از محل تبليغات به دست آمده است. اما اپل در اين مدت 49.6 ميليارد دلار از محل فروش محصولات خود به دست آورده و درآمد خالص آن برابر با 10.7 ميليارد دلار بوده است. 84.5 درصد از درآمد اپل از محل فروش دستگاه ها و سخت افزارهاي مختلف بوده و در اين ميان آيفون 63 درصد از كل درآمد اين شركت را به خود اختصاص داده، لذا اپل چندان توجهي به درآمد تبليغاتي ندارد.

بديهي است كه گوگل به هيچ وجه از درآمد تبليغاتي خود صرف نظر نخواهد كرد و بنابراين به زودي شاهد تشديد نبرد ميان اين شركت و اپل خواهيم بود.

انتهاي پيام/آ

فارس


Rss Services Print  -(16 Body)  Visitor Count: 5737
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image