|
صفحه موتور جستجوي ياهو شبيه گوگل شد
Date:1390/7/2
|
ياهو طراحي صفحات نتايج موتور جستجوي خود را تغيير داد و آنها را بيشتر به صفحه گوگل شبيه كرد.اين شركت تغييراتي در مالتي مديا و صفحات نتايج عمودي ايجاد كرده است. تبهاي اتوماتيك (automatic tabs) پايين جعبه جستجو ظاهر ميشوند و اجازه دسترسي به مطالب مختلف در اينترنت را فراهم ميكنند. قدرت موتور جستجوي ياهو در بخش جستجوي تصاوير نيز افزايش يافته است. در حالي كه موتور جستجوي گوگل قسمت اعظم سهم بازار موتورهاي جستجوي اينترنت جهان را در دست دارد، يك تحقيق جديد نشان داده كه بينگ متعلق به مايكروسافت از دقت بيشتري نسبت به گوگل برخوردار است.براساس نتايج تحقيقات شركت Experian Hitwise موتور جستجوي بينگ متعلق به مايكروسافت از دقت بيشتري نسبت به گوگل برخوردار است و ميزان موفقيت نتايج جستجوهاي بينگ در آمريكا در ماه ژوئيه 04/80 درصد بوده در حالي كه ميزان موفقيت و دقت نتايج جستجوهاي گوگل 56/67 درصد بوده است.اعلام اين موضوع در حالي است كه گوگل در ماه گذشته ميلادي 05/66درصد از سهم بازار موتورهاي جستجوي اينترنتي را در اختيار داشته و بينگ مايكروسافت نيز 98/12 و ياهو 07/15 درصد از سهم اين بازار را به خود اختصاص دادهاند.
رسالت
|
تگ ها:
|
-(10 Body)
Visitor Count:
1528
|
|