|
استارت آپ تايلندي به تغيير تبليغات در اينترنت مي انديشد
Date:1390/8/2
|
استارت آپ فناوري فنلاندي Kiosked، در نظر دارد تا شيوه جريان پول در اينترنت را تغيير دهد از اين رو لينك هاي آگهي و تبليغات اينترنتي را به محتواي وب، نظير تصاوير افزوده است و اين تصاوير جايگزين بنرهاي تبليغاتي هستند.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از Ciol، اين شركت آرشيو گسترده خود را متشكل از پنج ميليون تصوير افتتاح نموده است كه به راحتي براي هر كاربر موجود بر روي اينترنت قابل استفاده مي باشد.
اين تصاوير با تگ كردن آگهي هاي بازرگاني، قابل كليك مي شوند و هنگامي كه آنها به سايت هاي فروش و تهيه كننده محتوا هدايت مي شوند، Kiosked نيز مبلغي را دريافت مي دارد.
يكي از بنيانگذاران اين وب سايت با نام Micke Paqvalen در مصاحبه با رويترز اظهار داشت كه ما اينترنت را به مكاني كه بايد در اصل باشد- بزرگترين بازار جهاني - تبديل خواهيم كرد.
تحليلگران بر اين باورند كه قبل از اينكه Kiosked بتواند در وفق دادن شيوه جديد خود در اينترنت توفيقي حاصل كند، آنها با برخي از ريسك ها در لينك و مرتبط نمودن محتوا ويراستاري و حيطه تبليغات مواجه خواهند شد.
شبكه فنآوري اطلاعات ايران
|
تگ ها:
|
-(38 Body)
Visitor Count:
1851
|
|