دانلود نوكيا بل از امروز ممكن مي‌شود + ويدئوي آموزشي
Date:1390/11/20 Visitor: 1624

افرادي كه جديدترين گوشي‌هاي هوشمند سيمبين نوكيا را دارند، اكنون مي‌توانند آنها را به نوكيا بل به‌روز كنند. نوكيا بل با برخورداري از جديدترين رابط كاربري ظاهري تازه به صفحه‌نمايش مي‌دهد. بعد از اينكه نوكيا بل را نصب كرديد، هنوز همان گوشي را خواهيد داشت، اما با حسي جديد و عملكردي بهتر.

به گزارش آژانس خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات (ايستنا) كاربران با نوكيا بل كه دانلود آن امروز آغاز مي‌شود، قادر خواهند بود توسط افزودن حجم عظيمي از بهبودها، گوشي نوكيا N8، نوكيا E7، نوكيا E6، نوكيا X7، نوكيا C6-01، نوكيا C7 يا نوكيا Oro خود را تغيير شكل دهند. نوكيا بل براي نوكيا 500 طي چند هفته‌ آتي در دسترس خواهد بود.

نوكيا بل گزينه‌هاي شخصي‌سازي بيشتري نسبت به قبل دارد. كاربران مي‌توانند تا 6 صفحه‌نمايش اصلي داشته باشند كه به راحتي شخصي‌سازي مي‌شوند و تمام برنامه‌‌ها يا سرويس‌ها مورد علاقه تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند. ويجت‌هاي بزرگ‌تر و زنده در صفحه‌نمايش اصلي همان چيزي است كه براي كاربران واقعا اهميت دارد، بنابراين آنها هميشه به‌روز خواهند ماند. اگر كاربران بخواهند يك ميانبر را از يك صفحه‌‌نمايش به صفحه‌نمايش ديگر منتقل كنند، كار بسيار ساده‌اي است. با يك فشار ممتد و كشيدن آيكون به سمت ديگر صفحه مي‌توان آن را به صفحه‌نمايش موردنظر منتقل كرد.

علاوه بر اين، رابط كاربري جديد و بهبوديافته نوكيا بل شامل امكانات جديدي مانند برنامه‌هاي تصويربرداري با ضبط ويديويي HD با سرعت 30 فريم در ثانيه و مرورگري است كه از لحاظ بصري پيشرفت كرده و قابليت مرور با كيفيت بالا و مشاهده ويديوهاي وب را فراهم مي‌كند. منوها آسان شده‌اند و نوار اعلان‌ها و هشدارها براي دسترسي خيلي سريع به تنظيمات يا امكانات اصلي افزوده شده است.

نوكيا بل امروز در بيشتر بازارها شامل هند، روسيه، امارات متحده عربي، تركيه، لهستان، انگلستان، آلمان، ايتاليا، ويتنام و اندونزي در دسترس خواهد بود. كاربران مي‌توانند قابليت دسترسي به نوكيا بل در كشورخود را در صفحات نوكيا بل چك كنند.

لينك ثابت || اضافه شده توسط آرش كريم بيگي|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلي || آرش كريم بيگي

| More

براي عضويت در خبرنامه روزانه ايستنا؛ نشاني پست الكترونيكي خود را در فرم زير وارد نماييد. پس از آن به صورت خودكار ايميلي به نشاني شما ارسال ميشود، براي تكميل عضويت خود و تاييد صحت نشاني پست الكترونيك وارد شده، مي بايست بر روي لينكي كه در اين ايميل برايتان ارسال شده كليك نماييد. پس از آن پيامي مبني بر تكميل عضويت شما در خبرنامه روزانه ايستنا نمايش داده ميشود.

ictna/BHwZen_US

ثبت نام