معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي تاكيد كرد: در صورتي كه سطح كيفيت سرويس پايينتر از سطح كيفيت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات يا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.
حسن رضواني در گفتوگو با ايسنا، اظهار كرد: بر اين اساس اپراتور نميتواند بهطور مكرر سطح كيفيت سرويس را پايين آورده و خسارت پرداخت كند.
وي با تاكيد بر اينكه فروش سرويس اينترنت بيكيفيت ممنوع است ابراز كرد: پهناي باند فروخته شده بهصورت اختصاصي به مشتركين توسط شركتهاي ارائهكننده سرويس بايد بهصورت شبانهروزي در اختيار آنها باشد.
او ادامه داد: اگر پهناي باند بهصورت اشتراكي به مشتركين فروخته شود، بايد برمبناي نرخ اشتراك توافق شده در قرارداد بين مشترك و شركت ارائهدهنده سرويس، به مشترك ارائه شود.
لينك ثابت || اضافه شده توسط آرش كريم بيگي|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلي || آرش كريم بيگي
| More
براي عضويت در خبرنامه روزانه ايستنا؛ نشاني پست الكترونيكي خود را در فرم زير وارد نماييد. پس از آن به صورت خودكار ايميلي به نشاني شما ارسال ميشود، براي تكميل عضويت خود و تاييد صحت نشاني پست الكترونيك وارد شده، مي بايست بر روي لينكي كه در اين ايميل برايتان ارسال شده كليك نماييد. پس از آن پيامي مبني بر تكميل عضويت شما در خبرنامه روزانه ايستنا نمايش داده ميشود.
ictna/BHwZen_US
ثبت نام
|