رضا حسنبيگي امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ايلام اظهار داشت: اينترنتي كه از طريق مخابرات به مشتركان واگذار ميشود به صورت شير است و استاندارد اينترنت شير يك هشتم است اما تا يك شانزدم نيز ديده شده است و نميتوان اين قضيه را انكار كرد.
مديركل ارتباطات و فني آوري اطلاعات ايلام گفت: بخشي از بحث ضعيف بودن اينترنت در استان ايلام به اين موضوع يعني شير بودن اينترنت و يك شانزدهم آن بر ميگردد و به عنوان مثال كسي كه درخواست اينترنت يك مگ كرده اما در عمل از سرعت 128 استفاده ميكند جاي سئول و پيگيري دارد.
وي ادامه داد: ميتوان از طريق سازمان تنظيم مقررات شكايت كرد و در واقع اين سايت يك منوي پاسخگويي به شكايات دارد كه هركس از هر حوزهاي شكايت داشته باشد موضوع را پيگيري ميكند و نتيجه پيگيري را اعلام ميكند.
اين مسئول اضافه كرد: اين دستگاه اجرايي نيز به عنوان نماينده وزارتخانه ارتباطات آمادگي دريافت شكايات و پاسخگويي در زمينههاي مختلف ارتباطي را دارد و موظف هستيم به مشكلات مردم رسيدگي كنيم.
حسنبيگي به پايان زمان همكدسازي در استان ايلام اشاره كرد و افزود: از نيمه دوم آذرماه با اجراي همكدسازي در استان ايلام تغييراتي در قيمت مكالمات پديد آمده كه اميدواريم براي مردم و مشتركين شركت مخابرات استان ايلام ملموس باشد.
مديركل ارتباطات و فني آوري اطلاعات ايلام گفت: هر مشتركي كه از اين پس با اجراي طرح هم كدسازي در استان احساس ميكند تغييري در قيمت مكالماتش روي نداده ميتواند موضوع را از طريق اداره كل ارتباطات و فني آوري اطلاعات ايلام پيگيري كند.
وي ادامه داد: اداره كل ارتباطات و فني آوري اطلاعات ايلام خود را موظف به ارائه خدمات به مردم استان ايلام در حوزه ارتباطي دانسته و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نميكند.
انتهاي پيام/2246/صا30
|