دنياي موبايل و كامپيوتربه روزرساني سيستم عامل همراه اپل هم مشكلات قديمي را حل نكرد
Date:1393/11/27 Visitor: 1876
اپل نسخه به روزشده سيستم عامل همراه خود موسوم به iOS 8.3 را عرضه كرده، اما برخي مشكلات قديمي آن مانند ضعف سيستم واي – فاي، بلوتوث، مصرف بالاي باتري و .... را برطرف نكرده است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس به نقل از فوربس، البته iOS 8.3 هنوز در مرحله آزمايشي است، اما توسعه دهندگان آن بيشتر بر روي ارتقاي قابليت‌هاي ارتباطي و مخابراتي تمركز كرده اند. اين شركت پيشتر وعده داده بود كه با عرضه نسخه iOS 8.2 در ماه آوريل مشكلات مربوط به واي – فاي و باتري را برطرف كند.

اپل براي رفع مشكلات مربوط به واي – فاي مجموعه اي موسوم به CarPlay را تدارك ديده است. با استفاده از اين برنامه مي‌توان آيفون را به طور بي سيم به سيستم لمسي سازگار ديگري متصل كرد تا محتوا را با سرعت بيشتري بر روي آن مشاهده كرد.

iOS 8.3 از سيستم شناسايي دو مرحله‌اي حساب‌هاي گوگل هم پشتيباني مي‌كند. پيش از اين اين خدمات در اختيار كاربران آي كلود بوده است. تسهيل دسترسي به شكلك هاي emoji ، پشتيباني از اپل پي در چين و افزوده شدن برخي قابليت هاي تازه به Apple Health از جمله اين ويژگي هاست.

هنوز مشخص نيست اپل در به روز رساني هاي تازه خود نسبت به ارتقاي امنيت سيستم عاملش و همين طور برطرف كردن برخي آسيب پذيري ها اقدام خواهد كرد يا خير.

انتهاي پيام/آ