شركت ادوبي راهكار بازاريابي خود را وارد دنياي فناوري‏‌هاي پوشيدني و اينترنت اشيا مي‏‌كند
Date:1393/12/23 Visitor: 1846

همكاران سيستم- شركت ادوبي قصد دارد راهكارهاي ابري خود در حوزه بازاريابي را از طريق كانال‏‌ها و ابزارهاي مختلف در محيط‏‌هاي فيزيكي نيز گسترش دهد.
به گزارش وب‏سايت zdnet، شركت ادوبي (Adobe) قصد دارد راهكار ابري بازاريابي خود (Marketing Cloud) را از طريق فناوري‏‌هاي مختلفي مثل ابزارهاي پوشيدني و اينترنت اشيا وارد محيط‏‌هاي فيزيكي كند. اين شركت اعلام كرده است قصد دارد راهكارها و عمليات بازاريابي ديجيتال و فيزيكي خود را با هم ادغام كند تا بازارياب‏‌ها بتوانند آنها را در قالب يك داشبورد مورد استفاده قرار دهند.
شركت ادوبي قصد دارد جزئيات كامل برنامه خود در اين باره را در كنفرانس بازاريابي ديجيتال خود اعلام كند. اما در حال به نظر مي‏‌رسد اين شركت قصد دارد با محصولاتي مثل Adobe Target و Analytics and Mobile Core Services راهكار ابري بازاريابي خود را وارد دنياي فناوري‏‌هاي پوشيدني و اينترنت اشيا كند. به عنوان مثال، محصول ادوبي تارگت قادر است محتواهاي مورد نياز عمليات بازاريابي را از كانال‏‌هاي مختلفي، از نمايش‌گرهاي مورد استفاده در پمپ بنزين گرفته تا ساعت هوشمند اپل جمع آوري كند. اين شركت همچنين قصد دارد ابزارهاي بيشتري براي طراحي اپليكيشن‌‏هاي همراه عرضه كند و فناوري‏‌ها و محصولات خود در حوزه تبليغات و بازاريابي را نيز با هم تركيب كند تا هم زمينه خريد آنها را تسهيل كند و جنبه عمل‏گرايانه‌‏تري به آنها ببخشد.
بر اساس اين گزارش، شركت ادوبي قصد دارد محصولات خود در حوزه بازاريابي را با راهكارهاي مديريت ارتباط با مشتري شركت‏‌هاي Salesforce، Oracle، SAP و غيره يكپارچه كند و تلاش‌‏هاي خود براي تجزيه و تحليل داده‌‏هاي مربوط به مشتريان را نيز توسعه دهد. شراكت با شركت‏‌هاي IBM و Accenture نيز از ديگر برنامه‏‌هاي شركت ادوبي براي توسعه راهكار ابري خود در حوزه بازاريابي است.
گفتني است شركت‏ ادوبي يكي از قدرتمندين عرضه‌‏كنندگان راهكارهاي بازاريابي در جهان است. اين شركت در سال 2014 بيش از 1.2 ميليارد دلار از محل عرضه راهكار Marketing Cloud خود درآمد داشته است.