به گزارش گروه علمي «خبرگزاري دانشجو»، محمدرضا فرنقي زاد، رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص فعاليت سامانه 195 در ايام نوروز اظهار داشت: در طي 15 روز تعطيلات نوروزي 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 برقرار شد كه در اين ميان 321 شكايت ثبت شده است.
وي افزود: در بين شكايات ثبت شده همين در ايام 64 فقره پاسخ داده و نهايي شده است كه حدود 20 درصد را شامل ميشود.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات ادامه داد: در بين اين تماسها بيشترين شكايات مربوط به كندي سرعت اينترنت واگذار شده توسط اپراتورهاي تلفن همراه و ارائه دهندگان اينترنت پرسرعت و وايمكس بوده است.
فرنقي زاد عدم رعايت كيفيت خدمات مطابق قرار داد و عدم ارائه و يا ارائه نامطلوب خدمات پشتيباني توسط فروشندگان خدمات اينترنت پرسرعت از مهمترين عناوين شكايات تماس گيرندگان دانست و افزود: گزارش وضعيت پاسخگويي به شكايات ثبت شده در سامانه 195 در جلسه شوراي فني وزارت مطرح و بررسي خواهد شد.
وي ادامه داد: ما به عنوان بخشي از دولت وظيفه داريم بدانيم مردم در حوزه فعاليت ما چه مشكلاتي دارند و بدين منظور سامانه 195 را به عنوان نقطه تماس مردم با وزارت و ابزاري براي پاسخگويي به شهروندان در نظر گرفتهايم.
رئيس مركز روابط عمومي وزارت ارتباطات گفت: حمايت و توجه به نتايج ارائه شده توسط اين سامانه ضروري است و گزارش هاي مذكور به منظور ارزيابي به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منعكس ميشود.
|