رضا داگر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار كرد: دوره آموزشي نرم افزار LAND به صورت استاندارد در اين شهرستا برگزار شده است.
وي با اشاره به استقبال علاقهمندان به دوره آموزشي نرمافزار LAND در بروجرد عنوان كرد: كارگاه آموزشي اين رشته براي نخستين بار در استان لرستان در مركز فني و حرفهاي امام علي(ع) اين شهرستان برگزار شده است.
سرپرست مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد ادامه داد: استفاده و بهرهبرداري از نرم افزار land از نظر متخصصين رشتههاي نقشهبرداري و راه سازي بسيار حائز اهميت است.
دادگر به شركت كارآموزان از شهرهاي همجوار در دوره آموزشي نرم افزارLAND مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد اشاره و تصريح كرد: اين مهم نشاندهنده اهميت بالاي اين دوره آموزشي است.
وي تاكيد كرد: همه كار آموزان دوره آموزشي نرمافزار LAND بروجرد از مدرك تحصيلي كارشناسي و كارشناسي ارشد برخوردار هستند.
سرپرست مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد عنوان كرد: مدت زمان آموزش دوره آموزشي نرم افزارLAND در اين مركز 218 ساعت است.
دادگر تاكيد كرد: دوره پيشرفته نرم افزارLAND در آينده در مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد برگزار ميشود.
وي يادآور شد: هم اكنون 25 رشته در مركز آموزش فني و حرفهاي شهرستان بروجرد آموزش داده ميشود.
سرپرست مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد ادامه داد: با توجه به نياز سنجي افزايش رشتههاي آموزشي تا پايان سال جاري در دستور كار اين مركز قرار دارد.
دادگر با اشاره به كمبود منابع مالي به منظور خريداري تجهيزات براي رشتههايي كه افزايش آنها در دستور كار قرار دارد، عنوان كرد: رفع اين كمبود نيازمند تامين اعتبارات مالي از سوي دولت است.
وي به جايگاه مطلوب مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد در مقايسه با ساير شهرهاي استان لرستان اشاره و خاطرنشان كرد: اين مركز هم اكنون آموزش در كنار دانشگاه و صنايع را در دستور كار خود دارد.
سرپرست سرپرست مركز آموزش فني و حرفهاي امام علي(ع) بروجرد با اشاره به لزوم تقويت ارتباط ميان مراكز آموزش فني و حرفهاي و صنايع اين شهرستان تاكيد كرد: مراكز صنعتي اين شهرستان تمايل چنداني به حضور كارگران در دورههاي آموزشي مراكز آموزش فني و حرفهاي ندارند.
دادگر تعديل نيرو در مراكز صنعتي شهرستان بروجرد و استفاده بهينه از نيروي كار باقي مانده در كار خانهها و كارگاههاي اين شهرستان را عامل اصلي عدم همكاري آنها با مراكز آموزشي دانست.
انتهاي پيام/85012/س40
http://fna.ir/NQMBT
|