تازه‌ترين گوشي لومياي مايكروسافت در راه استبعد از صرف هزينه 7.6 ميليارد دلاري توسط مايكروسافت براي خريد نوكيا اين شركت در تلاش است با عرضه مدل هاي متعدد گوشي لوميا بخشي از بازار گوشي‌هاي هوشمند را از آن خود كند.
Date:1394/11/1 Visitor: 5065

به گزارش فارس به نقل از ورج، اين شركت چندي قبل Lumia 950 و Lumia 950 XL را به عنوان گوشي هاي پرچمدار خود همراه با سيستم عامل ويندوز 10 روانه بازار كرد و مدل ارزان قيمت و 139 دلاري لوميا 550 را هم در دسترس علاقمندان گذاشت.

حال گفته مي شود تازه‌ترين مدل گوشي لوميا موسوم به Lumia 650 تا دو هفته ديگر در دسترس علاقمندان قرار مي‌گيرد. اين گوشي با نمايشگر 5 اينچي براي جلب نظر صاحبان مشاغل طراحي شده است.

از جمله ويژگي هاي لوميا 650 مي توان به يك گيگابايت رم، 8 گيگابايت حافظه داخلي و دوربين 8 مگاپيكسلي اشاره كرد. در واقع اين گوشي يك تلفن همراه هوشمند اقتصادي براي طبقه متوسط و كم درآمد است.

البته برخي منابع مدعي شده اند كه ممكن است مايكروسافت توليد گوشي هايي با نام لوميا را متوقف كند و در عوض به استفاده از عنوان تجاري سرفيس همانند تبلت‌هاي سرفيس روي آورد. گفته مي شود اين گوشي ها با عنوان Surface Phone سال آينده ميلادي از راه مي رسند.

انتهاي پيام/آ

http://fna.ir/1THFJ0