Canon هم وارد بازار اينترنت اشياء مي‌شود
Date:1394/8/5 Visitor: 4340
ايتنا - «Canon نشان مي‌دهد كه در دوره اينترنت اشياء، دنياي تصويربرداري نيز چه ميزان گسترده‌تر و همه‌گيرتر مي‌شود.»

شركت Canon اعلام كرد با راه‌اندازي آنچه با نام "تصويربرداري از اشياء" خوانده مي‌شود، به جرگه شركت‌هاي فعال در زمينه اينترنت اشياء مي‌پيوندد.

به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، فوجيو ميتاراي مديرعامل Canon در سخنراني خود در نمايشگاه EXPO 2015 اين شركت در پاريس كه روز سه‌شنبه انجام شد، با اشاره به فراگيرتر شدن اينترنت اشياء به چشم‌انداز آينده شركت متبوع خود در اين زمينه پرداخت.

به گفته او، «Canon نشان مي‌دهد كه در دوره اينترنت اشياء، دنياي تصويربرداري نيز چه ميزان گسترده‌تر و همه‌گيرتر مي‌شود.»
«در آينده‌اي نزديك، تقريبا همه اشياء از طريق دستگاه‌هاي هوشمند به يكديگر متصل مي‌شوند. اين كار اساسا به واسطه دوربين‌ها و يا سنسورهاي تعبيه شده در آنها، و نيز اطلاعاتي كه توليد مي‌كنند، صورت مي‌گيرد. بنابراين Canon پيش‌بيني كرد كه تا "اينترنت اشياء" تا حدود زيادي به تصويربرداري از اشياء" وابسته خواهد بود.»

براي رسيدن به چنين چشم‌اندازي، ميتاراي اعلام كرد كه در نظر دارد با اعمال تغييراتي در ساختار اقتصادي Canon، شبكه‌اي از شركت‌هاي كوچك‌تر را ايجاد كند تا قادر به ساختن "اكوسيستم نوآوري" باشند.
به گفته او، اين ساختار كه به منظور جذب استعدادها و نوآوري‌ها در نقاط مختلف جهان ايجاد خواهد شد، سرمايه‌گذاري گسترده Canon را به همراه خواهد داشت كه البته اين سرمايه‌گذاري بيشتر در سطوح محلي و كمتر در مركز(توكيو) خواهد بود. بنا به اظهار مدير عامل شركت، اين سازوكار باعث استقلال عمل بيشتر منطقه‌اي و همچنين همكاري سراسري جهاني خواهد شد.

به گفته ميتاراي، در اين "شبكه شركت‌ها" هر دفتر منطقه‌اي بخش تحقيق و توسعه خود را خواهد داشت، ضمن آنكه پشتيباني و بازار مشتريان خود را نيز بر عهده خواهد گرفت.

گفتني است نمايشگاه EXPO 2015 اين شركت، فرصتي مناسب براي نمايش بسياري نوآوري‌ها و نيز محصولات جديد اين شركت از آخرين پروژه‌هايش در زمينه تحقيق و توسعه بود.