با افزوده شدن امكان دريافت بسته اينترنت همراه از طريق كد شگفتي‌ها مشتركان ايرانسل بسته شخصي‌سازي شده اينترنت همراه دريافت مي‌كنند
Date:1394/8/9 Visitor: 6983
ايرانسل از افزوده شدن امكان دريافت بسته شخصي‌سازي شده اينترنت همراه به طرح كد شگفتي‌ها خبر داد.

خبرگزاري پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومي ايرانسل، از اين پس مشتركان ايرانسل مي‌توانند علاوه بر افزايش اعتبار مكالمه از امكان دريافت بسته‌هاي اينترنت همراه شخصي‌سازي شده ويژه هر مشترك با ارسال پيامك به 4444 و يا شماره‌گيري كد #4444* نيز بهره‌مند شوند.
در اين امكان جديد، همچون گذشته نتيجه شماره‌گيري براي هر فرد متفاوت خواهد بود و هريك از مشتركان بسته شخصي‌سازي شده ويژه خود را براي استفاده از اينترنت همراه نسل سوم و چهارم ايرانسل دريافت خواهد كرد.
مشتركان ايرانسل مي‌توانند همزمان با طرح كد شگفتي‌ها، ديگر طرح‌هاي تخفيفي و تشويقي ايرانسل را نيز فعال كنند. اطلاع از باقيمانده اعتبار اين طرح با شماره‌گيري كد *4444*141# امكان‌پذير است.
بر اساس اين گزارش، ايرانسل با ارائه گسترده‌ترين شبكه باندپهن همراه ايران، در حال حاضر بيش از 550 شهر در تمامي 31 استان كشور را تحت پوشش شبكه 3G و بيش از 110 شهر را تحت پوشش خدمات 4G/LTE قرار داده است.
مشتركان براي اتصال به شبكه نسل چهارم ايرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشي با قابليت پشتيباني از اين شبكه، نسبت به اعمال تنظيمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام نموده و نيز سيم‌كارت ايرانسل خود را به يوسيم تغيير دهند و يا سيم‌كارت جديد يوسيم خريداري كنند.