دنياي موبايل و كامپيوتر؛سه دوربين ديجيتال جديد با قابليت تعويض لنز
Date:1390/4/11 Visitor: 1441
خبرگزاري فارس: شركت اليمپوس دوربين ديجيتال جديدي را از سري محصولات Pen روانه بازار كرده كه در خانواده دوربين‌هاي با قابليت تعويض لنز قرار مي‌گيرد و قرار است تا پايان ماه جاري ميلادي سه مدل مختلف از آن وارد بازار جهاني شود.

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، پيشرفته‌ترين نوع اين دوربين ديجيتالي Pen E-P3 نام دارد و دو مدل بعدي نيز با نام‌هاي Pen Lite E-PL3 و Pen Mini E-PM1 عرضه خواهند شد.
اين سه دوربين ديجيتال جديد به سيستم اتوفوكوس پرسرعت مجهز شده‌اند كه در اين ميان شركت اليمپوس ادعا مي‌كند در بين دوربين‌هاي Digital SLR و دوربين‌هاي با قابليت تغيير لنز سريع‌ترين اتوفوكوس را براي آن‌ها در نظر گرفته است.
مدل‌هاي قبلي سري دوربين‌هاي Pen اليمپوس از جمله E-P2 و E-PL2 از نظر كيفيت تصوير چندان موفق نبودند و اتوفوكوس آن‌ها سرعت بالايي نداشت. اما اين سه محصول جديدي كه اليمپوس توليد كرده است، مشكلات ياد شده را به طور كامل برطرف كرده است.
دوربين ديجيتالي Pen E-P3 كه بهترين دوربين بين سه محصول ياد شده محسوب مي‌شود، نمايشگر 3 اينچي OLED لمسي را در خود جا داده و روي آن حسگر 12 مگاپيكسلي Live MOS نصب شده است. اين دوربين سيستم Fast AF System دارد كه به كمك آن مي‌تواند در آن واحد روي 35 نقطه مجزا فوكوس كند.
انتهاي پيام/ح