جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
چطور جيميل امن‌تري داشته باشيم؟
-(0 Body) 
چطور جيميل امن‌تري داشته باشيم؟
Visitor 318
Category: دنياي فن آوري
در حال حاضر تأييد اعتبار 2 مرحله‌اي براي بسياري از کاربران قابل دسترسي است، از جمله ايران.اين ويژگي امنيتي پيشرفته براي حسابهاي Google اکنون در بيش از 175 کشور قابل دسترسي است.
به گزارش پايگاه خبري فناوري اطلاعات برسام و به نقل از خبر آنلاين، ما در ابتداي امسال يک ويژگي امنيتي با نام تأييد اعتبار 2 مرحله‌اي را معرفي کرديم که از حساب Google شما در برابر خطرهايي همچون آشکارشدن گذرواژه (رمز عبور) يا جعل هويت محافظت مي‌کند.
با واردکردن يک کد تأييد اعتبار يک بار مصرف از طريق تلفن خود پس از واردکردن گذرواژه، شما مي‌توانيد امکان دسترسي افراد غيرمجاز به حسابتان را دشوارتر کنيد.
افراد مختلف به ما گفته‌اند که تا چه اندازه از اين ويژگي رضايت دارند، به همين دليل است که ما مي‌خواهيم تأييد اعتبار 2 مرحله‌اي را به 40 زبان و در بيش از 150 کشور ارائه کنيم.

چطور جيميل امن‌تري داشته باشيم؟

هرگز فرصتي بهتر از اين براي راه‌اندازي آن وجود نداشته: نمونه‌هايي از خبرهاي مربوط به سرقت گذرواژه‌ها و دستبرد غيرمجاز به داده‌ها به ما يادآوري مي‌کند که با انرژي و پشتکار هرچه بيشتر عمل کرده و از مزاياي ابزارهاي مختلف براي حفظ ايمني اطلاعات ارزشمند و آنلاين خود بهره گيريم.
امروزه ايميل، شبکه اجتماعي و ساير حسابهاي آنلاين همچنان مورد سوء استفاده قرار مي‌گيرند، اما استفاده از تأييد 2 مرحله‌اي تا حد زيادي اين خطرها را از بين مي‌برد.
توصيه مي‌کنيم کمي وقت بگذاريد و با مشاهده ويديوي تأييد اعتبار 2 مرحله‌اي ياد بگيريد که چطور مقاومت حساب Google خود را در برابر مشکلات رايجي چون گذرواژه‌هاي تکراري، بدافزارها و حقه‌هاي فيشينگ بيشتر کنيد.
در هرکجاي دنيا که هستيد، براي تأييد اعتبار 2 مرحله‌اي ثبت‌نام کرده و يک گام از افراد نابکار جلوتر باشيد.
منبع:خبر آنلاين
ارسال توسط کاربر محترم سايت :hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image