جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
معرفي vostro 3450-C ، لپ تاپي مقاوم و حرفه اي از DELL
-(0 Body) 
معرفي vostro 3450-C ، لپ تاپي مقاوم و حرفه اي از DELL
Visitor 345
Category: دنياي فن آوري
مدل 3450-C از سري vostro به عنوان لپ‌تاپ مقاوم و حرفه‌اي DELL در بازار داخلي معرفي شد.
اين لپ‌تاپ به دليل شاسي کوچکي که دارد مقاوم‌تر است.
لولاهاي نمايشگر، آن را به محکمي سر جاي خود نگه مي‌دارند ولي با اين حال باز کردن در آن با استفاده از يک دست در حالي که دست ديگر بدنه‌ اصلي را نگه نداشته باشد، مقدور است.
اين لپ‌تاپ از نظر پورت‌ها و اتصالات، لپ‌تاپي قوي است و پورت‌هاي متنوع و زيادي روي آن وجود دارند.
تجهيز به خروجي VGA، خروجي HDMI، يک پورت ترکيبي USB 2.0/eSATA، يک پورت USB 2.0 ديگر، يک شيار د 34ExpressCard و يک کارتخوان 8 در 1 از ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ است.
اين لپ‌تاپ از کارت‌هاي حافظه‌ SD، MMC، MS، MSPro، Mini SD، MS Duo و MSPro Duo پشتيباني مي‌کند.

معرفي vostro 3450-C ، لپ تاپي مقاوم و حرفه اي از DELL

3450 مجهز به صفحه کليد از نوع Chiclet Style با کليدهاي جدا از هم بر روي شاسي و نور پس‌زمينه است. نور پس‌زمينه‌ صفحه کليد داراي سه مود Bright، Dark، Offاست و در صورت عدم استفاده از صفحه کليد پس از مدتي نيز خاموش مي‌شود.
همچنين تاچ‌پد 3450 با قطر 90 ميلي‌متر بسيار کارآمد است. اين تاچ‌پد کاملا بزرگ است و عملکردي کاملا حساس و قابل قبولي دارد. تاچ‌پد از نوع مولتي‌تاچ است و تقريبا از همه‌ ويژگي‌هاي آن پشتيباني مي‌کند.
در مورد صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم بايد بگوييم، دل روي اين نوت‌بوک از نمايشگر مات به جاي نمايشگر براق کمک گرفته است. اين نمايشگر 14 اينچي رزولوشن 1366×768 پيکسل را ارائه مي‌کند و از نوع LED Backlit است.
متاسفانه در 3450 آلترناتيوهايي با نمايشگرهاي با رزولوشن بالاتر در نظر گرفته نشده است. به هر صورت براي تماشاي فيلم‌هاي HD به صورت باکيفيت‌تر مي‌توانيد از خروجي HDMI استفاده کنيد و آنها را روي HDTV ببينيد.
در مورد قابليت‌هاي فني لپ‌تاپ DELL هم بايد بگوييم که اين لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ Intel Core i5-2410M با سرعت ساعتي 3/2 گيگاهرتز است. پردازنده‌ به کار رفته روي اين نوت‌بوک نسل دوم پردازنده‌هاي Corei شرکت اينتل است.
اين پردازنده دو هسته‌اي که به صورت مجازي توانايي ساختن دو هسته ديگر و در کل کار کردن با چهار هسته به صورت همزمان را دارد، قدرت و توان بسيار زيادي را توليد مي‌کند.
دل 3450 با گرافيک Onboard از نوع Intel HD Graphics 3000 و همچنين گرافيک مستقل AMD Radeon HD 6630M ساخته شده است. اين کارت گرافيکي در حقيقت مدل بعدي HD 5650 است که سرعت پايين‌تري را ارائه مي‌کرد. بنابراين انتظار مي‌رود که 6630M در عملکرد 3D خود را بهتر نشان بدهد.
اين کارت گرافيکي از فن‌آوري PowerXPress 4.0 بهره مي‌برد که در واقع کاري مي‌کند که کارت گرافيکي مستقل فقط به هنگام نياز روشن باشد.
وقتي در حال انجام وظايف ساده‌تر با رايانه خود هستيد، گرافيک شما به همان گرافيک Onboard سوئيچ مي‌شود تا کارت گرافيکي مستقل خاموش شود و انرژي کمتري مصرف شود تا به اين صورت شارژدهي باتري شما هم بيشتر شود.
به طور کلي، کيفيت ساخت و طراحي خوب، عملکرد قدرتمند و موجود بودن در کانفيگ‌هاي مختلف، تجهيز به صفحه کليد Chiclet Style و تاچ‌پد بسيار خوب، تعداد و تنوع زياد پورت‌هاي موجود و وجود پورت USB 3.0، عملکرد خنک و کم سر و صدا و قيمت مناسب از نقاط مثبت اين لپ‌تاپ است.
لپ‌تاپ مذکور با قيمتي حدود يک ميليون و 100 تا يک ميليون و 130 هزار تومان در بازار به فروش مي‌رسد.
منبع:دنياي اقتصاد،
ارسال توسط کاربر محترم سايت :hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image