جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
بالا بردن صداي گوشي هاي سري N
-(0 Body) 
بالا بردن صداي گوشي هاي سري N
Visitor 370
Category: دنياي فن آوري
گوشي هاي سري N نوکيا شامل N73,N78,N95 و... از گوشي هاي پرطرفدار در حال استفاده ي مردم هستند. اين گوشي ها نسبت به گوشي هاي سري 60 کلأ داراي ويژگي هاي بارزتري هستند ، يکي از اين ويژگي قابليت صداي بالاتر هنگام پخش فايلهاي صوتي است. اما در سيستم عامل اين گوشي ها ابزار ديگري نيز نهفته است که به شکل پيش فرض فعال نيست ، در اين ترفند قصد داريم روشي را معرفي کنيم که با بهره گيري از آن ميتوانيد با اندکي افت کيفيت صداي گوشي سري N خود را تا حد زيادي افزايش دهيد.

براي اين کار ابتدا بايد يکي از آهنگ هاي گوشي (غير از زنگهاي پيش فرض) را به طريق زير اجرا کنيد:
از طريق منوي گوشي به Gallery برويد. سپس All Files را انتخاب کنيد. (ترفندستان) حالا يکي از آهنگ هاي موجود را اجرا نماييد. همان طور که آهنگ در حال پخش است ، Options و سپس Equalizer را انتخاب کنيد. اکنون از ميان گزينه هاي موجود يکي را به دلخواه (مثلأ Rock يا Bass) را به وسيله دکمه وسط انتخاب نماييد. اکنون دکمه Edit را بزنيد. در صفحه جديد که مربوط به تنظيم Equalizer است ، تمامي Level ها را به بالاترين حد ممکن ببريد. اکنون در صورتي که دکمه Back را بزنيد خواهيد ديد که صداي آهنگ بسيار بيشتر از گذشته خواهد شد.
البته مقداري افت کيفيت صدا خواهيد داشت ، اما با اندکي ايجاد توازن در Level ها ميتوانيد کيفيت و صدا را متوازن کنيد.
به اين نکته نيز توجه داشته باشيد که اگر آهنگ ها را از طريق File Manager گوشي اجرا کنيد اين عمل ميسر نمي شود زيرا در اين حالت هنگامي که Options در Music player گوشي را انتخاب ميکنيد گزينه Equalizer وجود ندارد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image