جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
استفاده از فلش مموري براي بالا بردن رم کامپيوتر
-(1 Body) 
استفاده از فلش مموري براي بالا بردن رم کامپيوتر
Visitor 447
Category: دنياي فن آوري
براي استفاده از فلش مموري براي بالا بردن رم کامپيوتر بايد مراحل زير را طي کنيم:
براي ويندوز XP بايد از نرم‌افزار دانلود eBoostr استفاده کنيد (دانلود eBoostr Pro V3.0.1.498 ). اين نرم‌افزار حجم کمي دارد و بسيار هم سريع نصب و تنظيم مي‌شود. خوبي اصلي اين نرم‌افزار اما اين است که با مدلهاي بسياري زيادي از حافظه‌ها مثل SD و MMC هم کار مي‌کند.
اما آموزش امروز ما بدون احتياج به نرم‌افزار خاصي است ولي متاسفانه روي ويندوز XP درست جواب نمي‌دهد. اگر ويندوز ويستا و 7 داريد يک فلش پيدا کنيد که ترجيحا زير 4GB حجم داشته باشد. مدلهاي ارزانقيمت 2GB کينگستون و ترنسند توي بازار ايران موجود است.
يک – تمام فايلهاي رويش را پاک کنيد و اسمش را بگذاريد RAM DRIVE که بعدا متوجه شويد کدام درايو را مي‌خواهيم به اين کار اختصاص بدهيم. دقت کنيد که حتما بايد همه فايلها را پاک کنيد. مخصوصا فايل‌هاي مخفي ( Hidden )
دو – روي My Computer کليک راست کنيد و به ترتيب Properties و سپس Advanced را انتخاب کنيد. بعد هم به system output’s Settings برويد و دنبال Advanced بگرديد. حالا روي Edit کليک کنيد.
سه – روي user-defined size کليک کنيد تا حجم فلش را متوجه بشويد. مثلا براي يک فلش 2GB مي‌نويسد 1932. مثلا عرض کردم! حالا هر عددي نوشته بود را منهاي 5 کنيد. مثلا 1932 مي‌شود 1927. توي قسمت اول و دوم عکس بالا بايد اين دو مقدار را بنويسيد. حالا set و سپس OK را انتخاب کنيد.
چهار – حالا اول حتما Apply را بزنيد و بعد از اپلاي OK را بزنيد. حالا کامپيوتر بايد ريستارت بشود. کار تمام است!

استفاده از فلش مموري براي بالا بردن رم کامپيوتر

اخطار مهم
اگر به هر دليلي ناگهاني اين فلش درايو را جدا کنيد سيستم کرش مي‌کند و قضيه پيچيده مي‌شود. اگر مي‌خواهيد تست کنيد اين کار را بکنيد اما مسئوليتش با خودتان است :)
جدا کردن فلش درايو
اگر سرعت کامپيوتر شما اضافه نشد ( مي‌تواند هر دليلي داشته باشد ) پس ارزشي هم ندارد که هميشه يک فلش به کامپيوتر شما آويزان باشد! براي جدا کردن آن بايد به طريقه زير عمل کنيد تا مشکلي پيش نيايد.
دو قدم اول را طي کنيد و به جايي برسيد که user-defined size را پيدا کرديد. حالا no swapfile را انتخاب کنيد و سپس Set و در آخر اپلاي اوکي کنيد.
کاربران ويندوز 7 مي‌توانند از قسمت option به تب پرفورمنس بروند و System Properties را ببينند. قاعدتا بايد حالا فلش درايوي که داشتيم را به عنوان رم مجازي بشناسد.
چند نکته :
به دلايل زيادي ممکن است اين روش کار نکند. توي تست من که جواب داد حداقل :)
ممکن است اين روش خيلي تاثير محسوسي نگذارد. ممکن است دليلش اين باشد که رم شما بالاست به خودي خود. اگر رم شما پايين باشد بيشتر متوجه مي‌شود تفاوتش را.
ممکن هم هست افزايش پيدا نکردن سرعت به خاطر کيفيت و سرعت پايين رم شما باشد. رم‌هاي ocz يک زمان سرعت خوبي داشتند. الان اما نمي‌دانم کدام مارک بهتر است در اين زمينه. تست ما با رم کينگستون انجام شد.
قابليت ReadyBoost در ويندوز چنين کاري را قاعدتا بايد بکند اما از آنجايي که توي چند مورد ديدم چنين کاري را نتوانستند بکنند دوستان، گفتم اين راهنما را بنويسم
منبع:http://1fathi.com
ارسال توسط کاربر محترم سايت :sukhteh
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image