جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
اطلاعات عمومي : قبرستان پنگوئن ها
-(2 Body) 
اطلاعات عمومي : قبرستان پنگوئن ها
Visitor 411
Category: دنياي فن آوري
تنها قبرستان معمولي که انسان توانسته بين جانوران کشف نمايد قبرستان پنگوئن هاي جزيره جورجياي جنوبي در اقيانوس منجمد جنوبي است.
يکي از پژوهشگران موزه علوم طبيعي امريکا
که سرگرم بررسي در اين منطقه بود، ضمن بررسي دقيق عادات و رفتار پنگوئن ها متوجه شد که هيچ گونه جانور مرده و يا لاشه پنگوئن در منطقه ديده نميشود. در يکي از روزها که دانشمند مزبور سرگرم بررسي يک درياچه کوچک و روشن در بالاي تپه اي به فاصله نسبتا دور از دريا بود متوجه چند پنگوئن رنجور يا زخمي گرديد که در کناره درياچه به حالت نزاري ديده ميشدند. بررسي بيشتر درياچه نشان داد که بستر آن پوشيده از اجساد پنگوئن هاي مرده است که به خوبي در سرماي آب قطبي نگهداري گرديده اند. معلوم شد که پنگوئن هايي که به طور جدي مريض يا زخمي شده اند خود را به اين محل ميرسانند تا در آنجا بميرند و در بستر درياچه مدفون گردند.
عکس بالا مربوط به يک شاه پنگوئن ميباشد که ساعاتي قبل از مرگ در قبرستان پنگوئن ها در جزيره جرجياي جنوبي عکسبرداري شده است.
براي اطلاعات بيشتر در مورد زندگي پنگوئن ها پيشنهاد ميکنم حتما فيلم سينمايي رژه پنگوئن ها رو ببينيد. براي دانلود اين فيلم ميتونيد به اين لينک مراجعه کنيد (با نام March Of Penguins)
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image