جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
حافظه يو اس بي يا کامپيوتر دو هسته اي؟
-(0 Body) 
حافظه يو اس بي يا کامپيوتر دو هسته اي؟
Visitor 319
Category: دنياي فن آوري
به ظاهر يک حافظه يو اس بي است. مانند همان چيزي که احتمالا يکي اش را هميشه همراه تان داريد. اما اين يک کامپيوتر دو هسته اي است با يک پردازشگر 1.2GHz ARM به همراه واي-فاي و بلوتوث و خروجي HDMI و ورودي حافظه MicroSD و حافظه داخلي.
کل وزن اين کامپيوتر دو هسته اي هم تنها 21 گرم است و اگر آن را به هر کامپيوتر، مانيتور يا تلويزيوني متصل کنيد روي آن بوت شده و سيستم عامل اندرويد اش را بالا مي آورد.

حافظه يو اس بي يا کامپيوتر دو هسته اي؟

از طريق بلوثوت تعبيه شده هم مي توانيد آن را به موس و کيبورد بي سيم متصل کنيد و خروجي HDMI آن مي تواند کيفيت 1080p در اختيار شما قرار بدهد! جالب اينجا است که اگر آن را از طريق پورت يو اس بي اش به ويندوز يا مک متصل کنيد آن را به صورت يک حافظه فلش شناسايي مي کند و مي توانيد به تبادل فايل روي اندرويد تان بپردازيد.

حافظه يو اس بي يا کامپيوتر دو هسته اي؟

نسخه فعلي اين کامپيوتر که ساخت شرکت FXI است و Cotton Candy نام دارد، داراي اندرويد است اما از آنجايي که ويندوز 8 قرار است از ARM پشتيباني کند مي توانيد منتظر نصب ويندوز 8 هم روي آن باشيد! ضمن اينکه قرار است به USB 3.0 هم مجهز بشود. هر چند براي به بازار آمدن اين کامپيوتر کوچک بايد کمي صبر داشته باشيد.
البته شرکت سازنده فکر نمي کند که اين کامپيوترها به اندازه تلفن هاي همراه يا کامپيوترهاي روميزي مشهور بشوند اما مي توانند به عنوان کامپيوترهاي جيبي و همراه براي افراد زيادي کمک کننده باشند. به ويژه اينکه قيمت تمام شده آنها کمتر از 200 دلار خواهد بود. تصورش را بکنيد يک کامپيوتر کامل در سايز فندک هميشه در جيب داشته باشيد.
منبع:خوارزمي
ارسال توسط کاربر محترم سايت : hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image