جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
بدترين بازي هاي سال 2011
-(0 Body) 
بدترين بازي هاي سال 2011
Visitor 294
Category: دنياي فن آوري
در سال 2011 عناوين بزرگ بسياري عرضه شدند و همانند هر سال، بازي هايي هم بودند که يا نااميد کننده ظاهر شدند يا واقعا غيرقابل بازي بودند.

? Thor: God of Thunder
 

Sega يک تنه افتضاح ترين بازي هاي امسال و سال پيش را ساخت و جالب اينجاست که اين بازي هاي ضعيف فروش خوبي هم مي کنند. بخش بزرگي از بازار توسط افراد «غيربازيکن» پر شده که بيشتر سن پايين تري دارند يا اطلاعات کاملي از بازي ها ندارند. Thor: God of Thunder يکي از غيرقابل تحمل ترين بازي هاي سال بود.

? Transformers: Dark of Moon
 

جاي تاسف است که بازي اي از High Moon جزو بدترين بازي هاي سال باشد، ولي Activision با سياست هاي اشتباه خود اين امر را امکان پذير کرد. War for Cybertron عنواني زيبا از High Moon بود که کيفيت بالايي داشت، ولي Activision به دليل به دست آوردن پول زياد از نام فيلم Transformers، تنها چند ماه به High Moon فرصت داد که در کنار ساخت Fall of Cybertron يک بازي بر مبناي فيلم مايکل بي (Michael Bay) بسازد که نتيجه يک عنوان افتضاح بود.

? Blackwater
 

تصور کنيد که اين بازي قصد دارد شبيه به عناوين تيراندازي Arcade قديمي باشد و در همين حين ناخودآگاه از عناوين اين نسل تقليد و در نهايت يک افتضاح خلق مي کند. کنترل بازي غيرقابل انجام است و اين موضوع حتي با Kinect بدتر هم مي شود. اين بازي نه تنها ارزش يک ثانيه وقت هم ندارد، بلکه مطالعه نکات ضعف آن هم (کاري که الان در حال انجامش هستيد) وقت تلف کردن است!

? Harry Potter and the Deathly Hallows
 

زماني بود که با وجود کم و کاستي ها از بازي هاي Harry Potter لذت مي برديم، ولي دو نسخه Deathly Hallows که پايان دهنده اين سري بودند، به جاي اينکه خداحافظي خوبي با طرفدارها داشته باشند، دو عنوان غيرقابل تحمل بودند. 1 Part که روي 360 با استفاده از Kinect بود، يک افتضاح به تمام معنا بود

? X Men: Destiny
 

تصور کنيد دنيس داياک با آن همه ادعا چيزي ساخت (از کلمه بازي استفاده نمي کنم) که هيچ ارزشي ندارد. گرافيک منسوخ شده، گيم پلي پر از مشکل و قديمي و داستان مزخرف دست به دست هم دادند که آبروي نام X Men را ببرند.

? Shadow Harvest: Phantom Ops
 

بازي هاي اکشن زماني جالب و هيجان انگيز هستند که کمي خلاقيت، نوآوري و جلوه هاي بصري خوب در آنها به کار رفته باشد، اما در بازي Shadow Harvest چنين چيزي را مشاهده نخواهيد کرد. همه چيز در سطح بسيار بدي قرار دارند. کنترل بد، گيم پلي خسته کننده و گرافيک افتضاح از مشخصات بارز اين عنوان هستند.

? Mindjack
 

اين IP جديد کمپاني Square Enix در نگاه اول سوژه خوبي داشت، اما سازندگان همه چيز را در اين بازي از بين برده بودند؛ يک بازي اکشن با المان هايي جالب توجه که سازندگان آن نتوانستند آن را در سطح مناسبي به نمايش دربياورند.

? Call of Juarez: The Cartel
 

The Cartel يک دنباله نااميد کننده و يک بازي بي کيفيت بود. اين بازي با ورود به زمان مدرن و تغيير سبکي که در آن به نمايش درآمد، چيزي جز يک شکست را به همراه نداشت. Call of Juarez جديد روياي Call of Duty شدن را داشت که هرگز به آن دست پيدا نکرد و حتي طرفداران اين سري از بازي ها را نيز از خود نااميد کرد.

? Bodycount
 

يکي ديگر از بازي هاي بسيار نااميد کننده امسال بود که به نظر مي رسيد به عنوان خوبي تبديل شود. اين بازي به وسيله گروهي از سازندگان بازي Black ساخته شد و با سر به اعماق دره بدترين بازي هاي سال 2011 سقوط کرد. در اين بازي هيچ چيزي کامل به نظر نمي رسيد. زماني که در بازي قرار مي گرفتيد، حس مي کرديد که در حال انجام يک بازي نيمه تمام هستيد.

? MX vs. ATV Alive
 

اگر دوست داريد سري به نسل قبلي بزنيد و نگاهي به سري MX vs. ATV بيندازيد، لازم نيست يک PS2 ياXbox داشته باشيد. با خريد يک نسخه از بازي MX vs. ATV Alive براي Xbox 360 يا PS3 مي توانيد تجربه بازي هاي نسل قبل را در اين نسل داشته باشيد! اين سري از بازي ها همچنان عنوان هاي ضعيفي هستند و هيچ پيشرفتي در آنها ديده نمي شود
منبع:روزنامه شرق
ارسال توسط کاربر محترم سايت :hasantaleb
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image