جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
دستپخت جديد رنو براي بازار ايران
-(0 Body) 
دستپخت جديد رنو براي بازار ايران
Visitor 497
Category: دنياي فن آوري
منتظر لشکرکشي محصولات رنو در خيابان ها باشيد؛ از مدل هاي شاسي بلند گرفته تا دودر، کوپه و سدان، مدل هاي جديد رنو تا دندان مسلح شده اند و براي رقابت با ساير برندهاي معتبر لحظه شماري مي کنند. خوش مان بيايد يا نه، فرانسوي ها دوباره آمده اند.
بدون شک همه ما حداقل با يکي از محصولات شرکت فرانسوي رنو سر و کار داشته ايم؛ چه آن زمان که مدل هاي هاچ بک معروف رنو 5 با شمايل کوچک شان ظاهر خيابان هاي پيکان زده را کمي تعديل کرده بودند و چه آن روزها که اکثر مسافران سوار تاکسي هايي مي شدند که مدل شان رنو 21 بود. اين کمپاني خودروسازي فرانسوي همپاي هموطن خود يعني پژو در دنيا جايگاه ويژه اي دارد و همواره مدل هاي ساخت اين شرکت با جايزه هاي فراواني رو به رو مي شوند.

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

به گزارش برترين ها
 

آخرين باري که رنو دوباره پايش به ايران باز شد با مدل معروف مگان و مدل جنجالي لوگان (همان تندر 90 خودمان) بود که استقبال خريداران از اين محصولات با کيفيت تا الان هم ادامه دارد. حال پس از گذشت چند سال دوباره شاهد ورود و هجوم مدل هاي جديد رنو به کشور هستيم؛ آن هم مدل هايي جهاني و قابل توجه اگر به نمايندگي هاي اين شرکت در ايران که روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود سري بزنيد، خودروهايي با ظاهر شيک و متمايزي را خواهيد ديد که براي رقابت لحظه شماري مي کنند.
نگاهي به برخي مدل هاي رنو انداخته ايم؛ هم مدل هايي که مدتهاست مي شناسيم و ديده ايم:، هم مدل هاي جديدي که به زودي تعدادشان در خيابان ها بيشتر خواهد شد.
-------------------------------------------------------------------------------
رنو مگان 2000 (Megane)

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

از ابتدا بگوييم که عيب اصلي مگان تنها کمبود و قيمت بالاي قطعات به همراه مشکل بودن فروش در بازار دست دوم است ولي فضاي داخلي بزرگ، استهلاک کم و فنربندي نرمش ورق را برمي گرداند. مگان طرحي اصولي دارد و جذابيت نماي جلوي آن بر کسي پوشيده نيست ولي حالت لاک پشتي بودنش شايد خوشايند خيلي ها نباشد.

به گزارش برترين ها
 

اين خودرو از موتوري دو ليتري با توان 136 اسب بخار بهره مي برد. وظيفه انتقال قدرت به چرخ هاي جلو نيز برعهده يک گيربکس چهاردنده اتوماتيک است. با مگان حداکثر سرعت 195 و شتاب صفر تا 100 آن 11/1 ثانيه را تجربه خواهيد کرد. ترمزهاي جلو و عقب خودرو ديسکي هستند و به سيستم هيا امنيتي ترمز ضدقفل ABS و سيستم پايداري الکتريکي ESP نيز مي توانيد اتکا کنيد. به دو کيسه هوا مجهز است و چهار شيشه خودرو به صورت برقي کنترل مي شوند و آينه هاي جانبي نيز از اين قاعده مستثنا نيستند. از سيستم صوتي با قابليت پخش CD، کارت سوئيچ رنو، قفل مرکزي و کامپيوتر سفري هم مي توانيد لذت ببريد. مصرف مگان براي سيکل ترکيبي 7/5 ليتر در 100 کيلومتر است که بيانگر تکنولوژي به روز اين خودروي اروپايي است.
--------------------------------------------------------------------------------

تندر 90 (Logan)
 

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

اگرچه اين خودرو نتوانست به تيراژي که براي آن درنظر گرفته شده بود برسد. ولي به خاطر کيفيتش از اقبال عمومي مناسبي برخوردار شد. يکي از مهم ترين ويژگي هاي مثبت آن موتور پرقدرتش است. موثر 6/1 ليتري که مي تواند 105 اسب بخار قدرت توليد کند تندر را به يکي از قوي ترين خودروهاي موجود در اين کلکاس تبديل کرده. فضاي داخلي باتوجه به ارتفاع زياد سقف در حد قابل قبولي است ولي به هيچ عنوان گزينه مطلوبي براي اسپورت بازان نيست.

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

در تيپ فول تجهيزاتي چون فرمان هيدروليک، کيسه هواي راننده، بالابر برقي جلو و عقب، سيستم پخش CD و شيشه گرم کن عقب، ترمز ABS و مه شکن جلو را خواهيد يافت. تجهيزات تندر نسبت به ساير خودروهاي هم قيمت يک سر و گردن بالاتر است. از لحاظ ظاهري تفاوت هايي ميان مدل E1 و E2 وجود دارد ازجمله اينکه در E2 موردي مثل مه شکن هاي جلو، رينگ هاي آلومينيومي، پشت سري صندلي هاي عقب به چشم مي خورد. بزرگ ترين عيب تندر 90 کمبود و گراني قطعات يدکي آن است؛ همچنين گهگاه عدم قطع پمپ هيدروليک در سرعت هاي بالا باتوجه به ارتفاع زياد خودرو مي تواند حادثه ساز باشد.
--------------------------------------------------------------------------------

فلوئنس (Fluence)
 

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

شاهکار رنو را مدل فلوئنس مي دانند. اين خودرو از هر حيث خيره کننده است و مي توانند هر رقيب لوکسي را کنار بزند. در اين مدل امکاناتي ديده مي شود که خيال سرنشينان را براي رانندگي بسيار طولاني راحت مي کند. طراحي اش شايد در نگاه اول جذاب به نظر نرسد اما با کمي دقت بيشتر، هماهنمگي کامل بين اجزايش کاملا نمايان است. فرم چراغ هاي جلو و عقب، سپرها و خطوط کناري بدنه، يک خروجي اگزوز و رينگ هاي ساده از فلوئنس چهره اي محافظه کار و در عين حال شکيل و با وقار ساخته!

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

در طراحي داخلي هم تقريبا با همين خط مشي رو به رو هستيم و باوجود اينکه طراحي عجيبي مانند اکثر خودروهاي پرزرق و برق مثل سوناتا را شاهد نيستيم اما کيفيت ساخت و طراحي ساده، به شما اطمينان مي دهد که يک خودروي اروپايي سورا شده ايد. از نظر امکانات هم براي خود يک ليست بلندبالا دست و پا کرده است. به طور مثال سيستم نويگيشن از نوع Carminat TomTom است و کليدش از نوع هنزفري استارتينگ است که در نوع خود قابل توجه بوده و کمتر در خودروهاي اين رده ديده مي شود. فلوئنس توانايي اين را دارد تا 140 اسب بخار قدرت توليد کند. شتابش 10/4 ثانيه و مصرف ترکيبي آن 7/8 ليتر در هر 100 کيلومتر برآورد شده است.
-------------------------------------------------------------------------------

لاگونا کوپه (Laguna)
 

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

اين خودرو لقب غول مسيرهاي ناهموار را يدک مي کشد. طراحي کوليوس، درست است که مانند کاين و اسپورتيج جذاب به نظر نمي رسد ولي طرح پخته اي دارد و مي توانيد مطمئن باشيد که بعد از گذشت چند سال، هنوز هم از ديدن آن خسته نخواهيد شد (اين همان حلقه گمشده خودروهاي ژاپني است). موتور اين خودرو، 2500 سي سي حجم دارد و مي تواند 168 اسب بخار قدرت توليد کند و در عرض حدود 10 ثانيه به مرز 100 کيلومتر در ساعت برسد. همچنين کوليوس با چهار سيلندر و 16 سوپاپ به صورت ترکيبي 9/9 ليتر در هر 100 کيلومتر مي سوزاند. شايد جالب باشد بدانيد که رنو براي ساخت اين موتور با نيسان همکاري داشته است. اما از نظر امکانات، اين محصول در شرايط مناسبي است.

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

به گزارش برترين ها
 

کيسه هواي سرنشينان جلو و جانبي، سيستم هاي ABS و EBD، کروز کنترل، نويگيشن، سيستم استارت بدون کليد، آينه هاي تاشوي برقي، سنسور پارک عقب و... نمونه اين امکانات هستند. با خريد اين شاسي بلند خيال تان راحت خواهد بود که هر سال مدل جديدش راهي بازار نخواهد شد تا چهره خودروي شما را قديمي کند و تا چندين سال هنوز هم جذاب خواهد ماند.
--------------------------------------------------------------------------------

لتيتيود (Latitude)
 

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

خودرويي از رنو که خيابان هاي کشورمان آن را با تمام وجود حس خواهد کرد و پيش بيني مي شود که بازار فروش خوبي داشته باشد. اگر به ظاهرش نگاهي بيندازيد، متوجه مي شويد که طراحي کاملا محتاطانه ولي مدرني دارد تا بتواند طيف گسترده اي از مشتريان را راضي نگه دارد. در جلو چراغ هاي کشيده و جلوپنجره بزرگي وجود دارد که خلاقيت زيادي در آن نمي بينيد. چراغ هاي عقب هم کاملا ساده ولي زيبا طراحي شده اند و کمي شبيه به لکسوس LS460 هستند.

دستپخت جديد رنو براي بازار ايران

تا به اينجاي کار که اين محصول از رنو زياد چنگي به دل نمي زندد. اما وقتي به ليست امکانات لتيتيود نگاهي مي اندازيم، اوضاع کاملا فرق مي کند و با گستره اي از امکانات به روز مي خواهد ثابت کند که بين رقيبان خود مانند هيونداي جنسيس يا مرسدس بنز کلاس C حرف هايي براي گفتن دارد. با موتور 6سليندرش مي تواند 230 اسب بخار قدرت توليد کند و به سرعتي در حدود 234 کيلومتر در ساعت هم برسد. شتاب صفر تا 100 آن 8/4 ثانيه ومصرف سوخت در شهر 15/7 ليتر در هر 100 کيلومتر تخمين زده شده است، در کل خودرويي است با ظاهري محتاطانه و امکاناتي گسترده که براي افرادي که به دنبال امکاناتي به روز، امنيتي بالا، پيشرانه اي خوب و کيفيت اروپايي هستند، گزينه اي مناسب است.
منبع:برترينها
ارسال توسط کاربر محترم سايت :king007
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image