جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کشف روشي جديد براي برداشت سلول هاي بنيادين از جنين
-(1 Body) 
کشف روشي جديد براي برداشت سلول هاي بنيادين از جنين
Visitor 281
Category: دنياي فن آوري
محققان آمريکايي روشي جديد کشف کرده اند که به وسيله آن مي توان سلول بنيادين را بدون ايجاد آسيب به جنين توليد و برداشت کرد.
هموطن آنلاين محققان آمريکايي بر پايه جديد ترين بررسي هاي خود موفق به کشف روشي جديد شده اند که به وسيله آن مي توان سلول هاي بنيادين را بدون آسيب رساندن به بدن جنين، برداشت کرد.
استفاده از روش هاي موجود براي برداشت سلول هاي بنيادين موجب بروز آسيب هاي فراواني به بدن جنين و خود سلول ها مي شود، اين در حاليست که به ادعاي دانشمندان آمريکايي، به کارگيري روش جديد مي تواند احتمال بروز اين قبيل آسيب ها را به طور کامل از بين ببرد.
با توجه به اين روش ياد شده تا کنون تنها بر روي موش ها به کارگرفته شده، کارشناسان در تلاشند تا با انجام بررسي هاي بيشتر، سلول هاي بنيادين انسان ها را نيز به اين وسيله برداشت کنند.
دانشمندان معتنقدند، سلول هاي بنيادين علاوه براينکه اطلاعاتي در رابطه با بيماري هاي هاي مختلف را در اختيار پزشکان قرار مي دهند، قادرند بافت هاي از بين رفته و يا آسيب ديده بدن را ترميم کرده و آن ها را بازسازي کنند.
نتايج اين مطالعات که در آخرين شماره نشريه پزشکي Science منتشر شده نشان مي دهد، روش هاي کنوني توليد سلول هاي بنيادين به طور کامل جنين جنين را از بين مي برند.
لازم به ذکر است، سلول هاي بنيادين جنين مي توانند انواع بافت هاي بدن را توليد و با ديگر بافت ها تطابق دهند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image